Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wasplaatje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wasplaatje

    _____
    Last edited by extrazone; 26 juni 2014, 20:30.

  • #2
    Re: Wasplaatje

    Ze staan er mooi op die wasplaten maar ik denk dat je beter voor 2 exemplaren had gekozen. Ofwel de bovenste twee ofwel de onderste. Je had ook wat meer DOF mogen hebben zodat je BG zachter wordt, dus een kleiner F-getal. Nu komt de foto nog al druk over.
    Als je van deze foto al 2 foto's zou maken (in het midden doorsnijden zeg maar) dan heb je volgens mij al twee betere foto's.
    De kleuren vind ik mooi hoor.
    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

    Comment


    • #3
      Re: Wasplaatje

      Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk bericht
      Ze staan er mooi op die wasplaten maar ik denk dat je beter voor 2 exemplaren had gekozen. Ofwel de bovenste twee ofwel de onderste. Je had ook wat meer DOF mogen hebben zodat je BG zachter wordt, dus een kleiner F-getal. Nu komt de foto nog al druk over.
      Als je van deze foto al 2 foto's zou maken (in het midden doorsnijden zeg maar) dan heb je volgens mij al twee betere foto's.
      De kleuren vind ik mooi hoor.

      volg hier Myriam
      groetjes Ingrid

      Comment


      • #4
        Re: Wasplaatje

        Voor mij een mooie plaat van deze paddo's in een natuurlijke omgeving.

        groetjes

        moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: Wasplaatje

          Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk bericht
          Ze staan er mooi op die wasplaten maar ik denk dat je beter voor 2 exemplaren had gekozen. Ofwel de bovenste twee ofwel de onderste. Je had ook wat meer DOF mogen hebben zodat je BG zachter wordt, dus een kleiner F-getal. Nu komt de foto nog al druk over.
          Als je van deze foto al 2 foto's zou maken (in het midden doorsnijden zeg maar) dan heb je volgens mij al twee betere foto's.
          De kleuren vind ik mooi hoor.
          volg ook hier
          doordat de twee bovenste verloren gaan in de zaad doosjes van het mos hebben ze geen meerwaarde aan de foto
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment

          Working...
          X