Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeer vroege schemering.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zeer vroege schemering.

    Eentje gemaakt zondag morgen en mistig. Het was een schappelijk uur.Dit is maar 1 opname en daarom zitten er geen details in de donkere delen omdat het nog te donker was.



    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Zeer vroege schemering.

    aan de 5 bomen .... mooie sfeer en fijne kleuren
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Zeer vroege schemering.

      ik vind het ook een mooie , ik zou er niks aan veranderen .

      Comment


      • #4
        Re: Zeer vroege schemering.

        Mooie foto, houden zo.

        Comment


        • #5
          Re: Zeer vroege schemering.

          je geeft het zelf aan, maar ik vind de bomen toch te donker eerlijk gezegd...Mooie plaat, maar net iets te donker
          facebook

          500px

          Comment


          • #6
            Re: Zeer vroege schemering.

            Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
            je geeft het zelf aan, maar ik vind de bomen toch te donker eerlijk gezegd...Mooie plaat, maar net iets te donker
            Even ter verduidelijking...het was eigenlijk nog donker dus over schaduwpartijen is/kan geen sprake zijn. Dus dit is natuurlijk en zo zag het er ook uit.
            Bedankt om te reageren.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Zeer vroege schemering.

              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Even ter verduidelijking...het was eigenlijk nog donker dus over schaduwpartijen is/kan geen sprake zijn. Dus dit is natuurlijk en zo zag het er ook uit.
              Bedankt om te reageren.
              het ging mij inderdaad niet over schaduw hoor Pascal...ik bedoelde eigenlijk dat een later tijdstip mss beter was...Geen twijfel of dit natuurlijk is of niet hoor
              facebook

              500px

              Comment


              • #8
                Re: Zeer vroege schemering.

                Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
                het ging mij inderdaad niet over schaduw hoor Pascal...ik bedoelde eigenlijk dat een later tijdstip mss beter was...Geen twijfel of dit natuurlijk is of niet hoor
                Dan zou het geen schemering zijn meen ik toch? Allez ik had misschien een 10 minuten langer moeten wachten maar dan zit je met een heel andere sfeer. Ik stapte na dit shot in mijn auto om optijd te zijn voor andere shots een beetje verder en die ondertussen ook al in sc staan. Maar ik snap wel wat je wil zeggen hoor..merci.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Zeer vroege schemering.

                  Jap, ik snap je punt: sfeer van dat moment weergegeven! Mooi!!! (mooie reeks trouwens)
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zeer vroege schemering.

                    met zwarte achtergrond kijk ie beter (mss nog beter zonder witte kader dan )
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zeer vroege schemering.

                      Ik vind hem goed de hele vroege ochtendsfeer weergeven en ik vind zwart in een landschapsfoto niet erg als het aan die sfeer bijdraagt.
                      Knap werk dus
                      vriendelijke groeten, Kurt
                      Mijn foto's
                      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zeer vroege schemering.

                        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                        Even ter verduidelijking...het was eigenlijk nog donker dus over schaduwpartijen is/kan geen sprake zijn. Dus dit is natuurlijk en zo zag het er ook uit.
                        Bedankt om te reageren.
                        Eigenlijk heel realistisch al krijg je hier op beelden met dergelijke partijen altijd zulke reacties
                        in de meeste gevallen krijg je dan een beeld voorgeschoteld zoals het blote oog het nooit kan zien.
                        Mooi zoals het is, ik voel a h w de sfeer van het moment en dat was toch je bedoeling dacht ik
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zeer vroege schemering.

                          Al een paar maal terug geweest om te kijken, vond de donkere delen wat te overheersend, maar moet zeggen dat ik hem wel steeds mooier ga vinden.
                          Mooi kleurverloop in de lucht.
                          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                          MIJN WEBSITE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zeer vroege schemering.

                            Ochtend. Je ogen zijn nog niet helemaal open. De wereld ontwaakt zoals je zelf
                            zou willen ontwaken, ongerept en vol schoonheid, met tussen het licht nog een
                            paar vegen donker die de nacht heeft achtergelaten. Het zijn momenten dat je
                            je alleen kan voelen. Maar niet uit eenzaamheid, niet uit tristesse: het is veeleer
                            ontroering. En het is fijn dat je dit met ons wilt delen. Dank u.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zeer vroege schemering.

                              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                              Ochtend. Je ogen zijn nog niet helemaal open. De wereld ontwaakt zoals je zelf
                              zou willen ontwaken, ongerept en vol schoonheid, met tussen het licht nog een
                              paar vegen donker die de nacht heeft achtergelaten. Het zijn momenten dat je
                              je alleen kan voelen. Maar niet uit eenzaamheid, niet uit tristesse: het is veeleer
                              ontroering. En het is fijn dat je dit met ons wilt delen. Dank u.
                              Graag gedaan mijnheer...
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment

                              Working...
                              X