Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In mijn één(d)je de mist in

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In mijn één(d)je de mist in

    Ik hoor het wel,

    Mvg,










    iso 100
    31mm
    f/10
    1/5sec


    Update na rechtzetten:





    Mvg en bedankt voor alle commentaren!


    Last edited by be__silencior; 13 oktober 2012, 09:50. Reden: Foto rechtzetten -update-
    Facebook Silencior Landscapes
    500px

  • #2
    Re: In mijn één(d)je de mist in

    heel mooi!!
    mvg Wilfried

    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

    Comment


    • #3
      Re: In mijn één(d)je de mist in

      ik zou het omlijnend kadertje van de foto verwijderen want het doet afbreuk aan de foto.

      nergens anders in de foto zie je het kadertje opduiken behalve dan een stukje aan beide zijdes waar je het struikgewas hebt, en dat oogt nu precies of je het slordig afgewerkt hebt.

      verder heb je hier een fenomenaal plaatje vast, het eendje die hier op de foto staat is gewoon een magnifieke toevoeging aan je foto, ik zou niet in zijn plaats willen ?drijven?
      kleuren, compo, moment... alles zit erin

      mag naar mijn persoonlijke HoF ^^

      grtz david

      Comment


      • #4
        Re: In mijn één(d)je de mist in

        Weer een hele mooie. Ik vind deze nog mooier als deze van het brugje.
        Mooie locatie daar aan het brugje hé .
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: In mijn één(d)je de mist in

          Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
          ik zou het omlijnend kadertje van de foto verwijderen want het doet afbreuk aan de foto.

          nergens anders in de foto zie je het kadertje opduiken behalve dan een stukje aan beide zijdes waar je het struikgewas hebt, en dat oogt nu precies of je het slordig afgewerkt hebt.


          grtz david
          .... ik dacht eerst, zie ik iets niet ? Ik zie hier rondom de foto een heel fijn lijntje, en net aan het struikgewas aan beide zijden zie ik het niet omdat het daar dezelfde kleur heeft als het struikgewas.
          Zonder dat fijne lijntje zou de hemel bovenaan niet zo netjes afgelijnd zijn tov de background van BD hier of je moet hem op zwart instellen (misschien is het bij U op zwart afgesteld), maar in de classic BG is het lijntje net dé afwerking van de foto en zeker niet een slordige.... Niet iedereen heeft de zwarte achtergrond ingesteld hé, het leven is al donker genoeg .
          Groetjes
          Last edited by Guest17; 9 oktober 2012, 17:16.

          Comment


          • #6
            Re: In mijn één(d)je de mist in

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            .... ik dacht eerst, zie ik iets niet ? Ik zie hier rondom de foto een heel fijn lijntje, en net aan het struikgewas aan beide zijden zie ik het niet omdat het daar dezelfde kleur heeft als het struikgewas.
            Zonder dat fijne lijntje zou de hemel bovenaan niet zo netjes afgelijnd zijn tov de background van BD hier of je moet hem op zwart instellen (misschien is het bij U op zwart afgesteld), maar in de classic BG is het lijntje net dé afwerking van de foto en zeker niet een slordige.... Niet iedereen heeft de zwarte achtergrond ingesteld hé, het leven is al donker genoeg .
            Groetjes
            lol net eens terug op BD classic gezet en daar zie je idd duidelijk het lijntje en is het idd een duidelijke aflijning van de foto ivm de lucht.
            zet em nu ook eens op BD zwart en zie dan wat ik bedoel lol

            foto's beoordelen wordt hier wel heeeeeeeeeeeeel moeilijk nu mss iets om in het vervolg bij de exif gegevens te plaatsen of je zwart wit of classic gebruikt lol

            bij deze trek ik dan mijn commentaar over het lijntje in, maar laat het wel staan zodat anderen weten waarover het ging.
            ik ben weer weg naar mijn zwarte BD, heb het toch liever iets donkerder



            grtz david en bedankt om mij op deze stomme "fout" te wijzen.

            Comment


            • #7
              Re: In mijn één(d)je de mist in

              ik vind dit ook een probleem, ik gebruik ook graag een fijn kadertje, geeft uw foto toch wat afwerking (je hang aan de muur toch ook geen foto zonder kader)
              het is nu moeilijk 1 te vinden die op elke achtergrond hetzelfde resultaat geeft
              msch een goede tip van David, vermelden op welke achtergrond het best te bekijken

              sorry voor deze off topic
              ot zalige plaat!!!!!!
              mvg Wilfried

              7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

              Comment


              • #8
                Re: In mijn één(d)je de mist in

                Mooi en grappig!
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment


                • #9
                  Re: In mijn één(d)je de mist in

                  Heel mooi !
                  Had mooier geweest was het water effen maar ja daar kan je moeilijk aan beginnen he.
                  Ik zag vanmorgen mist (eerste keer weer zo vroeg de baan op) en ik deed ''kwiiiiijl'' hahaha!!
                  Last edited by jill.tje; 13 oktober 2012, 18:56. Reden: GROTE typfout !!
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #10
                    Re: In mijn één(d)je de mist in

                    Prachtige foto, zéér veel sfeer
                    Gebaseerd op de reflecties staat hij bijna 1° schuin en er is wat lensvertekening maar dat is allemaal te corrigeren.
                    Het licht is ook zéér mooi, tof
                    mvg,
                    Eddy
                    Smaken verschillen

                    Comment


                    • #11
                      Re: In mijn één(d)je de mist in

                      mooi die sfeer

                      Comment


                      • #12
                        Re: In mijn één(d)je de mist in

                        Zéér mooi en straalt veel rust uit!

                        Comment


                        • #13
                          Re: In mijn één(d)je de mist in

                          Ochtendstemming. Met het juiste muziekje ga je een mooie dag tegemoet.
                          Dat zegt die prent tegen me. En ik hoor het graag.

                          Comment


                          • #14
                            Re: In mijn één(d)je de mist in

                            Mag bij mij wel aan de muur hangen deze vindt ik heel mooi

                            Comment


                            • #15
                              Re: In mijn één(d)je de mist in

                              Sfeer op een zeer goede manier gevangen.
                              Ook compositie is goed.
                              Groeten,
                              Johan
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                              Vriendelijke groeten, Johan

                              Comment

                              Working...
                              X