Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

medion 7425

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • medion 7425

    Wie heeft ervaring met dit dig. fototoestel

  • #2
    Hint: tenzij je weet dat het een cutdown of overstock-versie is van een major brand, zou ik voor fotografie bij de merken blijven die een reputatie hebben opgebouwd, ook al kost dat iets meer. Al durf ik zeker niet beweren dat het een slecht toestel zou zijn... ik ken het namelijk niet.

    Comment


    • #3
      Afblijven is de boodschap, BROL is de naam.

      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Ik heb eens een MD-5995 'geleend' om eens te testen, en ik zou dat toch ook echt wel links laten liggen hoor. Buiten de kwaliteit van de foto's die minder zijn van duurdere toestellen is ook het gebruiksgemak alles behalve. Enkele voorbeelden: scherpstellen = traag, schermpje niet te zien bij zon, inzoomen is ook aan de luie kant, voor de meeste funkties MOET je via het menu werken wat altijd langer duurt dan via knopjes, ...

        http://www.pbase.com/tonysmet/aldi_camera

        Comment


        • #5
          Deze is identiek aan de Jenoptic jd-4100 z3s, Samsung Digimax 410 en
          Skanhex SX410Z3. Ik kan echter van geen van de 4 "verschillende" modellen een review vinden.
          Mavica CD200 VCL-HG2037X VCL-MHG07A

          Comment

          Working...
          X