Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tank War

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tank War

    Buiten op het plein, staat er een tank te verkommeren. Het beste deel gefotografeerd ( of toch een poging gedaan )
    Heb redelijk veel foto's van het oorlogsmuseum meer veel met heel storende elementen.
    Deze toch ook nog meegeven.

    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

  • #2
    Re: Tank War

    volgens mij mocht je nog dichter op de rupswielen zitten hoor, zodat je nog meer detail kreeg en minder van je omgeving.
    een beetje zoals je vorige foto's.
    Ik zou m'n camera volledig links gehouden hebben, tussen de boventste en onderste wielen
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: Tank War

      Noenkel ge hebt gelijk hoor.
      Ik heb er toch een hoop getrokken en moet zeggen................... geen enkele hele goede .
      Wel enkele waar ik tussenin tevreden over ben en die deel ik hier dan ook.
      Mijn zoon is mee geweest (yoshi.d.g.) met een vriend . Mijne zoon heeft ongeveer getrokken wat jij voorstelt!
      Ik weet niet of hij ze hier gaat plaatsen ik hoop van wel . Hij is terug gestart met te plaatsen, volgend jaar wil hij naar Gent fotografie studeren..... wordt vervolgd.
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

      Comment

      Working...
      X