Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hidden sun

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hidden sun

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Hidden sun

    Zeer mooi illustratie van de prachtige kust daar.
    Knappe foto.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Hidden sun

      Ik vind het een topplaat, Juist spijtig van dat uitgebrande stukje in het midden.
      Photography is a way to see the world in detail.
      Fotograaf op rust

      Comment


      • #4
        Re: Hidden sun

        Normaal gezien zou het net niet mogen uitgebrand zijn (254,254,255).
        Ik let daar heel hard op, maar kan ook eens iets over het hoofd zien natuurlijk.
        Meer detail insteken levert gewoon een donkerder vlek op, wat niet logisch is als de zon er vollen bak achter schijnt...
        Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
        Ik vind het een topplaat, Juist spijtig van dat uitgebrande stukje in het midden.
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #5
          Re: Hidden sun

          Als de zon daar zit verwacht ik eigenlijk ook zo' (net niet) uitgebrande vlek. Indien donkerder zou je al snel met een 'grijze' foto zitten denk ik.
          Ot: mooie plaat en technisch heel erg knap gedaan voor zo'n sterk tegenlicht! Compositorisch spreekt deze mij wel iets minder aan. Kan niet precies zeggen waarom maar 't geeft een wat beklemmend gevoel, al zal dit waarschijnlijk wel je bedoeling geweest zijn.
          facebook

          500px

          Comment


          • #6
            Re: Hidden sun

            Knap,
            volgende keer een hele lange ladder meenemen dan raken de rotstoppekes uit het middenplan die landtong daar haast aan de horizon niet
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Hidden sun

              schoontje
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Re: Hidden sun

                Mij stoort dat "uitgebrande" stukje niet, het is tenslotte de werkelijkheid.

                Comment


                • #9
                  Re: Hidden sun

                  Knap hoe die wolken zorgen voor dat diffuse licht het rotsgedeelte
                  Groeten!

                  500px / Facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hidden sun

                    Die felle wolken trekken teveel aandacht voor mij. Dat wordt nog wat versterkt doordat de foto een beetje een gevignetteerde look heeft (waarschijnlijk door de centrale zon). Een horizontale uitsnede van het midden gedeelte vind ik persoonlijk mooier.
                    D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                    500px FaceBook

                    Comment

                    Working...
                    X