Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MINI - Herfst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MINI - Herfst




    Mijn fotowebsite : www.filover.be

  • #2
    Re: MINI - Herfst

    Hier zijn de miniatuurtjes weer
    Niet van hetzelfde niveau zoals je al eerder laten zien hebt. Belichting op het figuurtje niet optimaal en het boomstammetje dat hij vastheeft lijkt bewerkingssporen te vertonen.
    De setting waarin je deze gezet hebt vindt ik ook niet zo mooi passend samengaan zoals eerder wel het geval was.
    Rechttoe rechtaan commentaar zoals ik het zie zonder afbrekend over te willen komen. Ik weet dat je met betere combinaties en resultaten voor de dag kan komen, dat heb je al bewezen

    Grtz,
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: MINI - Herfst

      inderdaad hier zijn ze weer die kleine mannetjes
      vind ook je vorige beter hoor
      weet niet goed maar vindt dit mannetje hier niet zo goed passen ik zijn omgeving
      zou hem eerder in een hoopje bladeren zetten met een stapeltje takjes
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

      Comment


      • #4
        Re: MINI - Herfst

        Bedankt voor jullie eerlijke reacties

        Wat het boomstammetje betreft : dat zijn geen bewerkingssporen, het stammetje heeft effectief die kleuren en vorm.
        Wat de combinatie betreft hebben jullie misschien wel een punt. Een boomstam en kastanjes, je moet idd al ver zoeken om een (hout)link te vinden. Ik was foto's aan het maken met kastanjes en houtbewerkers en dit figuurtje maakte daar deel van uit, vandaar... Maar de bladsuggestie is genoteerd...
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment

        Working...
        X