Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herfstgloed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • herfstgloed

    1.


  • #2
    Re: herfstgloed

    Erg mooi gedaan. Ik ben ook wel een beetje nieuwsgierig, hoe ?
    Had m.i. nog mooier kunnen zijn als de punten van het rechter blad (Amerikaanse eik) er ook op hadden gestaan.
    Groeten,
    Johan
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: herfstgloed

      Mooi en vooral goed gevonden. Jammer dat de puntjes er niet volledig op staan, en ook dat het rechtse blad geen steeltje meer heeft. Hierdoor is het te duidelijk dat ze waarschijnlijk op een glas liggen met daarachter een rode lichtbron (?). Ben ik verkeerd geef me dan maar een oplawaai .
      Ook zou ik een ietsje lichter maken. Ondanks dat de herfst wat donkere kanten heeft, wordt ie dan volgens mijn mening nog mooier.
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: herfstgloed

        bedankt om te komen kijken en leuke commentaren. Nou ik heb een soort staanderke gebruikt waar vroeger de grote paashaas in werd geplaatst. (ik had het bijgehouden voor in geval van). Heeft al een paar keer gediend, bij de zonnebloemen, hier en nog een tafereel met de houten figuren (de keuze) deze heb ik hier niet gepost. Aan de onderkant plaatste ik een grote zaklamp met een rode doorschijnende doek. Bovenop de staander plaatste ik hard doorzichtig plastiek (oppervlakte is wel niet heel groot vandaar dat de bladeren er niet helemaal erop stonden. Bovendien heb je de steunpalen die ik moest vermijden en de schaduwen die ze projecteerden. Vandaar dat de bladeren afgeknip zijn. Maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg. Iedereen weet toch hoe bladeren eruit zien, dus werd je uitgenodigd om het blad nadien mentaal aan te vullen. De sommige steeltjes heb ik weggewerkt want ze eisten teveel de aandacht op.
        Ik heb er twee versies van gemaakt (eigenlijk heb ik er in totaal drie). De twee anderen kregen PS-bewerkingen.
        Een vriendin zal de bessen, of is het de herfstgloed werken gebruiken op haar werk. Ik kijk uit om een beter staander op de kop te tikken. Maar dat kan wel een tijdje duren.
        groetjes

        Loeky
        Last edited by Loeky; 7 oktober 2012, 21:41.

        Comment


        • #5
          Re: herfstgloed

          Bedankt voor uw openheid en uitgebreide uitleg.
          Ik ben niet zo'n knutselaar, en zie mezelf dit nog niet zo snel doen ,maar wel respect voor diegenen die het werk er wel voor over hebben.
          Groeten,
          Johan
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment

          Working...
          X