Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beetje raad?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • beetje raad?

    Hallo, ik had even graag wat meer uitleg willlen hebben over een digitaal fototoestel. Kheb nu een reflex camera (pentax) en daarmee fotografeer ik vliegtuigen, eigenlijk plaines potting ofzo dat het wordt genoemt. Had het graag vervangen door een digitale maar weet daar niet zoveel van. Kan er iemand mij helpen? Niet te duur want zoals meeste mensen zit ik ook maar met een beperkt budget . Duur is boven de 500 eur dus liefst eronder. Had miscchien wel graag een goeie zoom gehad en 3mp, 4mp. Ik weet er ook zoveel niet van maar zo'n slr grip vond ik wel fijn. Kan dat ook?...

  • #2
    Dat kan ook ja....alleen niet voor die prijs vrees ik. meer details gaan van de gebruikers zelf moeten komen.

    Groeten,
    rigel

    Comment


    • #3
      Is dit haalbaar?

      3MP
      6x optische zoom
      2-1/1500 sluitertijd
      iso 200/400

      (misschien slr grip)

      Comment


      • #4
        Misschien tweedehandsje...

        Comment


        • #5
          De Fuji S5000 is een leuk toestelletje om mee te werken,alleen vertoont die nogal wat ruis in de foto's.319euro bij topfoto !
          Vitarake


          Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

          Comment


          • #6
            Er is een pentax "istD" model waar al je lenzen misschien wel op te gebruiken zijn ...

            Comment


            • #7
              Een 2dehands Fuji 602, een nieuwe Fuji 5000, een Olympus 750, een Kodak 6490, allemaal camera's die helemaal of zo goed als aan jouw wensen voldoen en waarvan sommige zelfs <400 euro blijven qua prijs...

              Er zijn dus zeker mogelijkheden....
              www.lowspark.nl

              Comment


              • #8
                Ligt wel iets boven uw budget, maar ideaal voor uw hobby: Panasonic DMC-FZ10 met Leica lens en 12 x zoom en optische beeldstabilisator. 4 mega, een goeie 600 Euro...
                D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

                BD0323BE

                Comment


                • #9
                  En niet te vergeten de Canon S1 IS!
                  Nikon D80
                  18-200 VR
                  www.circuitfotografie.be

                  Comment

                  Working...
                  X