Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon G1X

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] Canon G1X

    Ik verkoop mijn splinternieuwe Canon G1X
    Voor de niet kenners, dit is een Point&Shoot camera zoals ze zeggen (lees: eenvoudig in gebruik met ingebouwde electronische zoomlens met een mooie zoomrange) maar met als grootste voordeel dat deze wellicht als enige camera in dit genre en budget op de markt over een APS-C sensor beschikt.
    (een heel grote sensor / zeer lichtgevoelige foto's te maken dus)

    meer details:
    Anyone watching the emergence of mirrorless interchangeable lens cameras will have spent much of the last year patiently waiting for Canon and Nikon to show their hands. Nikon clearly decided such cameras didn't need large sensors, and it appears Canon has concluded they don't need interchangeable lenses. Both these moves make sense for companies wanting dedicated photographers to keep buying DSLRs, but Canon's approach is likely to be of more interest to those enthusiasts.


    gezien de nog vele (+1,5 jaar) garantie die er nog opzitten, gelieve een deftig bod uit te brengen via PB.

    Ik heb hem zelf 5tal keer max gebruikt, en heb me dan een maand of 2-3 geleden een Sony NEX7 aangeschaft met lenzenset en blijf die gebruiken, dus ... da canon mag weg.

    Komen bekijken of testen kan uiteraard, is in nagelnieuwe staat met verpakking, garantiefactuur enz erbij.
    Imagination is more important than knowledge...
    http://www.kiekje.be
Working...
X