Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hulpje van ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hulpje van ...

    Fuji X100 | Canon 60D | Canon EOS550D | 10-24 f/3.5-4.5 |17-50 f/2.8 | 50mm f/1.8| 60 mm f/2.8 macro | 85mm f/1.8 |70-200 L f/4 | Speedlite 430 EXII & Yongnuo 560 | LR

  • #2
    Re: hulpje van ...

    Ik mis wat scherpte.
    Is dit een serieuze crop van een foto?
    En toch heeft deze foto wat. De dame in zwart/rood neemt alle aandacht met een mooi koppel op de achtergrond
    Je kan er van alles bij verzinnen
    Dat paarse is ook
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: hulpje van ...

      de afgesneden voeten van het koppel vind ik niet goed, wel een speciaal plaatje!
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #4
        Re: hulpje van ...

        idd leuke foto,
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #5
          Re: hulpje van ...

          De scherpte zit in de originele foto wel goed op de dame in de voorgrond. Blijkbaar iets misgelopen bij het uploaden ...
          Geen crop. Dit is de volledige foto :-)
          Idd de voeten van het koppel mochten erop maar dan zat ik natuurlijk met het probleem dat de dame in de voorgrond ging geknipt zijn net onder haar knieën...
          Trouwens ik kon niet echt verder achteruit want stond al op het randje van de afgrond en met een 50mm prime kan ik natuurlijk niet zoomen

          Toch bedankt allemaal voor de reacties!

          Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
          Ik mis wat scherpte.
          Is dit een serieuze crop van een foto?
          En toch heeft deze foto wat. De dame in zwart/rood neemt alle aandacht met een mooi koppel op de achtergrond
          Je kan er van alles bij verzinnen
          Dat paarse is ook
          mvg,
          Eddy
          Fuji X100 | Canon 60D | Canon EOS550D | 10-24 f/3.5-4.5 |17-50 f/2.8 | 50mm f/1.8| 60 mm f/2.8 macro | 85mm f/1.8 |70-200 L f/4 | Speedlite 430 EXII & Yongnuo 560 | LR

          Comment


          • #6
            Re: hulpje van ...

            Ik mis wat scherpte.
            Nou die scherpte kon ook nog steeds bijgewerkt worden in PS. Na het verkleinen steeds nog naverscherpen omdat bij het verkleinen van de foto, aan scherpteverlies lijdt. (misschien was je dat vergeten ?)

            Trouwens erg leuke foto en inderdaad daar zit verhaal in.

            Comment


            • #7
              Re: hulpje van ...

              Leuke foto

              jammer dat iets misgelopen is bij het uploaden, zou deze wel willen zien met het hulpje scherp.
              mvg Jasper

              Comment

              Working...
              X