Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop rond +- 250 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop rond +- 250 euro

    Ik ben een leek in digitale fotografie. Na lang twijfelen sta ik op het punt een digitaal fototoestel aan te kopen. Op aanradan van familie bezoek ik deze site. Kan iemand mij een prijs-kwaliteit toestel voorstellen, budget +- 250 euro. Bedankt!

  • #2
    Ik vind dit een erg laag budget voor een digitaaltje.
    Ga eens kijken op dpreview.com ze hebben er vergelijkende testen
    van alle hedendaagse digitale camera's. Ik zie als een behoorlijk
    goede digitale camera met wat extra mogelijkheden de Powershot G3 of G2
    als mogelijk een goede camera voor U. De G2 en ook de G3 komen reeds als tweedehands
    op de markt. Dan heb je kans dat die dicht in de buurt gaan komen van je vooropgestelde
    budget. Al denk ik persoonlijk dat je nog een 100 Euro zal moeten opleggen.

    Maar dan heb je een goed toestel, ik zou in ieder geval kiezen voor MERKEN en geen Aldi of Lidl stuff.
    Merken als daar zijn Canon, Nikon, Olympus, Fuji


    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Beetje krap budget. Ik zou voor een IxusII gaan. Met 350€ heb je dan het toestel en een 128Mb kaart. Toestel heeft 3.2MP en wel maar 2x optische zoom. Ook is het een klein toestel waar je niet veel mee kan instellen. Ofwel moet je misschien iets tweedehands op de kop kunnen tikken.Beetje boven het budget maar ja..
      "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

      Comment


      • #4
        Canon A70 of A75, 3Mp, 3x optische zoom, etc
        Groetjes, Blord

        Canon 7D en wat lenzen.

        Comment


        • #5