Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transformatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Transformatie

    Nog eentje uit de reeks die ik gisteren gemaakt heb op het oud Liers kerkhof...




    Updated versie: Vlinder verscherpt en ogen van de Dame wat benadrukt.

    Bedankt voor het kijken en alle commentaar of opmerkingen zijn natuurlijk weer welkom
    Last edited by oNeX; 3 oktober 2012, 17:32. Reden: update
    Bigger aint always better........ Unless you're me!

  • #2
    Re: Engelbewaarder

    Goed gezien en knap. Maar de vlinder zou ik toch verscherpen.
    nu, de vlinder vergelijken met een engel vind ik toch wat ver gezocht. Maar de transformatie die zie ik wel zitten.

    Comment


    • #3
      Re: Engelbewaarder

      Ik zal morgen eens werken aan de vlinder en de update plaatsen. Het viel met op dat er enorm veel vlinders waren, allemaal zowat rond dezelfde tombe. Het eerste dat bij me opkwam was "Engelbewaarder" maar de transformatie naar of overgang tot een vlinder is ook een mooie invalshoek. (Maar de titel word zo lang dan )
      Bigger aint always better........ Unless you're me!

      Comment


      • #4
        Re: Engelbewaarder

        Maar de titel word zo lang dan
        eigenlijk kies je altijd zelf de titel hoor. Maar als je dat ander wil gebruiken wordt het gewoon transformatie, meer hoeft niet. Het is aan de toeschouwer verder te denken.

        Comment


        • #5
          Re: Engelbewaarder

          mooi juist door die vlinder.
          (Het portretrecht geldt tot 10 jaar na het overlijden van de afgebeelde persoon. Het auteursrecht geldt tot 70 jaar na het overlijden van de maker.)
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Engelbewaarder

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            mooi juist door die vlinder.
            (Het portretrecht geldt tot 10 jaar na het overlijden van de afgebeelde persoon. Het auteursrecht geldt tot 70 jaar na het overlijden van de maker.)
            grt,bouk.
            Thanks Bouk!

            Trouwens, ik had geen idee van die auteurs/portret rechten. Nu denk ik wel dat ik vrij veilig zit op dat vlak. Grootste deel van de graven op het oud Liers kerkhof dateren van voor 1900 maar moest dit echt een probleem zijn wil ik het altijd een gaan controleren.
            Bigger aint always better........ Unless you're me!

            Comment


            • #7
              Re: Transformatie

              Poging gedaan om de vlinder wat scherper te maken en ineens ook die speciale blik van de Dame benadrukt.
              Bigger aint always better........ Unless you're me!

              Comment


              • #8
                Re: Transformatie

                mooi zo, maar die benadrukking van de blik vind ik minder. Ze heeft al een speciale blik, door ze te benadrukken wordt je erdoor gehypnotiseerd.

                Comment

                Working...
                X