Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tenba foto tas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tenba foto tas

    Hallo,

    ik ben tot nu toe een tevreden gebruiker van een Tenba fototas voor mijn analoge camera. Gezien dat mijn huidige tas na +/- 10 jaar er redelijk verweerd uitziet en ik mij pas een nieuwe Nikon D70 heb aangeschaft zou ik een nieuwe tas willen kopen. Op de website van Tenba heb ik nieuwe tassen bestemd voor DSLR gevonden maar er was geen verwijzing naar een Belgische verdelere. Weet iemand of men in Belgie tassen van dit merk kan verkrijgen of heeft iemand een suggestie van een in Belgie verkrijgbaar merk van een tas die minstens een DSLR, 4 lenzen en een analoge body (voor backup) en alle extra benodigheden (flashcards , X-drive, flits) kan bevatten.

    Dank bij voorbaat.

    Marc Mertens

  • #2
    Marc, ik ken Tenba en ik weet dat het hele goeie zijn, maar ik heb ze ook nog niet in een Belgische winkel gezien. Lowepro kan je hier bij ons vrij makkelijk vinden, en af en toe ook Tamrac. Ikzelf heb een Tamrac schoudertas (Pro12) en rugzak (Expedition 5) maar ik heb ze in Duitsland en Nederland moeten halen. De rugzak is goed voor een body met drie zooms en wat extra's; in de schoudertas kan wel wat meer. Mijn grootste probleem zijn de omvangrijke zonnekappen van de lichtsterke lenzen...
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment

    Working...
    X