Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De duik trap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De duik trap



    Hier dalen de duikers af om een kijkje te nemen onder het water.






    Update




    Last edited by Snapper; 29 september 2012, 10:59. Reden: Update

  • #2
    Re: De duik trap

    Ahaaa eens een ander point of view, Zou hier nog dat stukje hout aan de rechterzijde wegwerken. En een klein tikkeltje vanonder afdoen tot voorbij het bruine geval onderaan. voor de rest
    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust

    Comment


    • #3
      Re: De duik trap

      Een zeer aangenaam beeld qua helderheid en scherpte.
      Je hebt hier twee sterke lijnen (trap lijn en brug lijn) en die brengen met wat in verwarring met de horizonlijn.... Je hebt telkens de neiging om te zeggen: het staat niet recht of het staat bol... Moeilijke compositie
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #4
        Re: De duik trap

        lekkere compo.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: De duik trap

          Update bijgeplaatst, paaltje rechts verwijderd en vanonder een beetje afgedaan.

          Comment


          • #6
            Re: De duik trap

            vind hem heel origineel omdat het eens iets anders is van een flatgefotografeerd onderwerp. Technisch ook dik in orde!
            Maar compo vind ik minder omdat je hier eigenlijk 2 onderwerpen hebt en die vechten een beetje met elkaar vind ik om aandacht..
            facebook

            500px

            Comment


            • #7
              Re: De duik trap

              Technisch inderdaad knap maar de vele horizontale en vertikale lijnen die snijden maken het wat moeilijk kijken. Less is more?
              D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
              500px FaceBook

              Comment


              • #8
                Re: De duik trap

                Alvast bedankt voor de commentaar, heb weer een beetje bijgeleerd, twee onderwerpen te veel en less is more.

                Comment


                • #9
                  Re: De duik trap

                  Ik vind persoonlijk deze toch wel zeer geslaagd hoor, ook ondanks de drukte. Nu word je van rechts onderaan in het beeld naar links gestuurd en dan rechts er terug uit. Zeker bij de update heb je dat verloren stukje onderaan niet meer. Alles staat mooi op zijn plek Ale vanuit my point of view.
                  Photography is a way to see the world in detail.
                  Fotograaf op rust

                  Comment


                  • #10
                    Re: De duik trap

                    Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
                    Ik vind persoonlijk deze toch wel zeer geslaagd hoor, ook ondanks de drukte. Nu word je van rechts onderaan in het beeld naar links gestuurd en dan rechts er terug uit. Zeker bij de update heb je dat verloren stukje onderaan niet meer. Alles staat mooi op zijn plek Ale vanuit my point of view.
                    Dat was mijn gedacht ook, het trapje af in het water, dan de brug volgen naar achter.
                    Heb er ook nog één met de trap enkel in beeld en zonder de brug, zal deze straks eens posten in een ander topic.

                    Comment


                    • #11
                      Re: De duik trap

                      Oorspronkelijk geplaatst door Snapper Bekijk bericht
                      Dat was mijn gedacht ook, het trapje af in het water, dan de brug volgen naar achter.
                      Heb er ook nog één met de trap enkel in beeld en zonder de brug, zal deze straks eens posten in een ander topic.
                      Ben ik naar benieuwd se
                      Photography is a way to see the world in detail.
                      Fotograaf op rust

                      Comment


                      • #12
                        Re: De duik trap

                        Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                        Een zeer aangenaam beeld qua helderheid en scherpte.
                        Je hebt hier twee sterke lijnen (trap lijn en brug lijn) en die brengen met wat in verwarring met de horizonlijn.... Je hebt telkens de neiging om te zeggen: het staat niet recht of het staat bol... Moeilijke compositie
                        Volg hier.
                        Maar anders wel mooi hoor....!
                        Gr Pascale
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

                        Comment

                        Working...
                        X