Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop CS6 - extraheren filter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop CS6 - extraheren filter

    Hoi,

    Vroeger gebruikte ik de filter extraheren in Photoshop.
    Ik heb nu pas versie CS6 en vraag mij af als ik die filter nog ergens kan vinden en installeren?

    Wie kan mij verder helpen?

    Bedankt!

  • #2
    Re: Photoshop CS6 - extraheren filter

    Volgens wat ik lees "Extract+ : no longer supported"
    Descriptions of available downloadable content for Photoshop, including plug-ins, sample files, and shortcuts.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Photoshop CS6 - extraheren filter

      Dan moet je 'm maar zelf 'supporteren' he Ik heb het niet uitgeprobeerd maar in theorie zou het volgende wel moeten soms kunnen dan toch zouden misschien werken:
      Kopieer de filter uit een voorgaande PS. Het gaat om de file ExtractPlus.8BF (zit in de 'Filters' folder, d'uh). Aangezien cs6 geen filter folder meer heeft, plak je 'm in de Plug-ins folder. PS cs6 opstarten en zien of 't marcheert. Tadaaa... magico! 't Zou wel kunnen zijn dat die filter file enkel werkt in zijn oorspronkelijke architectuur, waarmee ik bedoel: in een 32bit (X86 folder dus) cs6 best een ExtractPlus.8BF plakken die oorspronkelijk uit een 32bit komt. Of de 32bit dezelfde ExtractPlus.8BF als de 64bit weet 'k niet...
      Maar bon... ondertussen heb je iets om te proberen Ohja, bovenstaande is dus voor Windows gebruikers he (als je een Mac hebt zal je ervoor moeten betalen ).

      Veel succes,
      F.
      Last edited by Fibonacci; 28 september 2012, 09:58.

      Comment

      Working...
      X