Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hier krijg ik nu echt het sch*** van ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hier krijg ik nu echt het sch*** van ...



    f/2.8
    1/15 sec.
    ISO 100
    55mm

    Gewoon uit de hand geschoten.
    Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

  • #2
    Re: Hier krijg ik nu echt het sch*** van ...

    Ik begrijp uw bedoeling, maar voor mij mocht het sluikstorten nog iets duidelijker in beeld gebracht worden.
    Mvg.

    Comment


    • #3
      Re: Hier krijg ik nu echt het sch*** van ...

      Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk bericht
      Ik begrijp uw bedoeling, maar voor mij mocht het sluikstorten nog iets duidelijker in beeld gebracht worden.
      Mvg.
      Alles lag verspreid over een grote afstand dus was wel moeilijk maar deze kroonluchter en schilderij vond ik wel wat hebben.
      Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

      Comment


      • #4
        Re: Hier krijg ik nu echt het sch*** van ...

        Foto is goed. Toont precies wat het is. Rommel. En iedereen schudt meewarig
        het hoofd. Wie doet nu zoiets? Wie laat die brol achter? Tsja, het moet toch
        iemand zijn. Nietwaar?

        Comment


        • #5
          Re: Hier krijg ik nu echt het sch*** van ...

          Wie doet zoiets? Mensen die niet meer willen betalen voor iets waarvoor ze al genoeg betalen. Al is dat natuurlijk niet echt een excuse, maar een klein beetje begrip heb ik er voor.
          Antwerpen gratis, mechelen betalen voor containerpark. Hier in Den Helder ook gratis. Hoe absurd kan het zijn, mede omdat de verbrandingsovens een tekort hebben aan afval om rendabel te draaien.
          Zo betaal je voor iedere recykleerbare produkt een verwerkingsonkost, het gekende groene punt. Dit terwijl na afhaling het gewoon op de grote hoop komt.
          Allemaal tegenstrijdigheden die ik ook zie in de foto. Het vuil waar het niet hoort te zijn, al zal de natuur er geen moeite mee hebben om dit te verwerken. Het duurt alleen maar wat langer dan een verbrandingsoven. Bizar detail, wanneer de natuur het overgroeid heeft kraait er geen meer naar en wordt er ook geen foto meer van gemaakt.

          Voor mij is er teveel contrast.
          Voor de rest goed
          Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

          Comment

          Working...
          X