Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is er mis met de Oly C-5060WZ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is er mis met de Oly C-5060WZ?

    Nog niet zolang geleden voorgesteld en tot hiertoe weinig van gehoord, de C-5060WZ... Wat is er mis mee? Heb wel goede reviews gelezen, maar hij komt op deze site blijkbaar weinig aan bod.

    Ik overweeg een aankoop aan 589€ bij top-foto. Maar twijfel aan de CP4500 aan 399€... Graag julie advies of alternatieven!


  • #2
    Zelf bezit ik een C5050z, prima toestel maar goedkoper momenteel dan de C5060z.
    De 5060 heeft een minder snelle lens, geen AA batterijen meer maar wel meer groothoek dan de 5050.
    Olympus scoort met de 5060 minder goed, daarom gaan de meesten voor de 5050, indien nog verkrijgbaar.
    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

    Comment


    • #3
      de Olympus 5060 is net zoals de coolpix 5400 een minder populair toestel. Daarom zijn het geen minder goede toestellen.
      Als je een compacte camera met groothoek zoekt is dit wellicht wat je nodig hebt.
      Anders zijn er minder compacte toestellen die voor niet veel meer geld ook een sterke zoom aanbieden (hetgeen deze toestelletjes niet hebben)zoals enkele modellen van minolta, of even compacte toestellen die geen groothoek maar wel een zoom aanbieden (coolpix 5700)

      K.

      Comment

      Working...
      X