Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon SB-800 waar het goedkoopst ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon SB-800 waar het goedkoopst ?

    Ik wil de SB-800 flits aankopen, heeft er iemand een idee waar ik deze goedkoper dan 399€ zou kunnen vinden.
    Graag enkel in Europa.
    BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

  • #2
    399 Lijkt me geen slechte prijs als je weet dat de adviesprijs rond de 540 Euro lag (aldus 2 verkopers), en de streetprice meestal tussen de 460 en 485 lag bij het rondbellen in Belgie. Incl. BTW dan wel hee...

    Comment


    • #3
      Denk dat je niet lager zal vinden ...

      Bij topfoto, ac-foto en corné staan ze ook aan deze prijs.
      http://www.vannecke.be
      Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
      Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

      Comment


      • #4
        als je hem aan die prijs kan kopen, ni twijfelen
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          allee vooruit dan ga ik hem bestellen bij Top Foto
          Bedankt
          BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

          Comment


          • #6
            Originally posted by Wunjo
            Denk dat je niet lager zal vinden ...

            Bij topfoto, ac-foto en corné staan ze ook aan deze prijs.

            Dat kan toch ni meer zo'n prijsverschillen!?
            Er klopt iets niet! Nevenimport, ...?
            De bomen en het bos!?
            Heeft Nikon-Europe dan toch gelijk indien ze over een "grijze markt" spreken?
            Door wie worden we "bedrogen"!? De importeur die op verscheidene paarden wedt? De handelaars!? Wie staat hier nog recht in zijn schoenen? Of speelt NIKON-EUROPE het "vuile spelletje"!?
            Lid: BD 0249BE
            D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

            Comment


            • #7
              SB-800 bij Kamera-express voor 385 euro. Dat is het goedkoopste dat ik weet.
              Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
              Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

              Comment


              • #8
                Ga hem in USA kopen, nu ik er toch ben. Winkel gevonden die ze in stock hebben en waar hij 369$ kost.
                J.

                Originally posted by sailor
                Originally posted by Wunjo
                Denk dat je niet lager zal vinden ...

                Bij topfoto, ac-foto en corné staan ze ook aan deze prijs.

                Dat kan toch ni meer zo'n prijsverschillen!?
                Er klopt iets niet! Nevenimport, ...?
                De bomen en het bos!?
                Heeft Nikon-Europe dan toch gelijk indien ze over een "grijze markt" spreken?
                Door wie worden we "bedrogen"!? De importeur die op verscheidene paarden wedt? De handelaars!? Wie staat hier nog recht in zijn schoenen? Of speelt NIKON-EUROPE het "vuile spelletje"!?

                A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                Nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Volgens mij is het De Beuckelaer die een slechte prijspolitiek voert, ikzelf ben ook dealer in Belgie en koop de flits duurder aan dan 399€ in België !
                  In Duitsland zit er blijkbaar een distributeur die een beetje meer commercieler is dan De Beuckelaer !
                  Maar bon, als ze het zo willen dan moeten ze in België maar minder verkopen.
                  BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

                  Comment


                  • #10
                    Dan moeten jullie de prijzen in de USA maar es vergelijken tov de prijzen in Belgie. Die verschillen zijn nog groter.

                    Ikzelf vind dat nikon hier wel iets aan mag doen.

                    Comment


                    • #11
                      ja dat klopt, nochthans de Euro staat sterk voor het ogenblik, dus Nikon of distributie steekt hierdoor nog meer marge in hun zak.
                      BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

                      Comment


                      • #12
                        @jwllms
                        ik zie dat je ook een liefhebber van duiken bent ? Wel ik ook.
                        Zit je in de US voor te duiken of op business trip ?
                        Kunnen we eventueel niet overeenkomen dat je er mij ook één meebrengt aan die prijs ?
                        Stuur mij anders jouw gegevens in pm dan bel ik je anders even op.
                        BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

                        Comment


                        • #13
                          business , zit in het binnenland ergens in North Carolina.
                          No diving here.

                          De prijzen zijn zoals je ze ze vondt op de site van Wolf Camera ( = Ritz).

                          De sb800 is helaas voor mijn portemonnee niet het enige dat ik meebreng. Ik zou je wel willen helpen maar ik veronderstel dat ik moeilijkheden ga krijgen als ik met een lading splinternieuwe SB800's en een D70 tegengehouden wordt in belgie door de douane. Ik ga trouwens ook alle verpakkingen achterlaten, juist om problemen aan de douane te vermijden.
                          Sorry.

                          Ik hoop trouwens dat hiermee niet over de limiet van mijn visakaartje ga, anders kan ik nog een cash terminal gaan zoeken...
                          Dat zou het volgende probleem geweest zijn indien er nog een toestel zou meebrengen.

                          Jo.

                          Originally posted by Gerrit Lammens
                          @jwllms
                          ik zie dat je ook een liefhebber van duiken bent ? Wel ik ook.
                          Zit je in de US voor te duiken of op business trip ?
                          Kunnen we eventueel niet overeenkomen dat je er mij ook één meebrengt aan die prijs ?
                          Stuur mij anders jouw gegevens in pm dan bel ik je anders even op.
                          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                          Nikon stuff

                          Comment


                          • #14
                            Da's heel spijtig, maar ik kan het begrijpen
                            BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Gerrit Lammens
                              Da's heel spijtig, maar ik kan het begrijpen
                              Ze zijn daar soms vrij streng op

                              Comment

                              Working...
                              X