Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bridge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bridge



    f/16
    1/25
    iso400


    Bedankt voor het kijken en reacties !

  • #2
    Re: Bridge

    Knap standpunt, belichting onder de brug mooi onder controle gehouden

    Comment


    • #3
      Re: Bridge

      Volg Biebel,
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #4
        Re: Bridge

        Bedankt allebei!

        Comment


        • #5
          Re: Bridge

          heel mooi standpunt, belichting is zeer goed,
          persoonlijk zou ik er boven wat aan af halen zodat de onderkant van de brug uit de boven hoeken vertrekt.

          Comment


          • #6
            Re: Bridge

            mooie nachtfoto
            mss iets de buitenste lantaarnpalen rechtzetten?
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #7
              Re: Bridge

              mooie nachtfoto
              mss iets de buitenste lantaarnpalen rechtzetten?
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: Bridge

                dit is voor mij knap gedaan, de brug uit de hoeken zal niet lukken
                mvg Wilfried

                7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                Comment


                • #9
                  Re: Bridge

                  mooie plaat.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bridge

                    Mooi maar je witbalans was fout en daardoor een bruingele kleurzweem.
                    Ook duidelijke lens vertekening.
                    mvg,
                    Eddy
                    Smaken verschillen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bridge

                      Mooi plaatje.

                      Maar ik zie in deze foto toch geen echte bruingele kleurzweem. Voor alle zekerheid heb ik de foto even in Lightroom geladen en op een wit vlak in de foto geklikt en er was bijna geen aanpassing nodig. (Temp -3 / Tint -4) Met het blote oog zag ik zelfs niets veranderen.

                      Ik denk dat er hier gewoon orange licht wordt gebruikt door de gemeente waardoor de pilaren dus orange-kleurig worden.

                      Onder de brug is duidelijk te zien dat het wit licht ook echt wit is.


                      Voor alle zekerheid ook even geklikt op zo een pilaar vooraan, die dan zijn natuurlijke witte kleur opnieuw terugkrijgt, maar dan krijg je een overwegend blauw licht.

                      En als laatste kun je ook nog even klikken op de grijze balk onderaan de foto en dan krijg je een combinatie tussen beide.


                      Persoonlijk zie ik het dan toch liever in de originele orange versie. Persoonlijke smaak zullen we maar zeggen.
                      Mvg,
                      Rudy Mas
                      Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bridge

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                        Mooi plaatje.

                        Maar ik zie in deze foto toch geen echte bruingele kleurzweem. Voor alle zekerheid heb ik de foto even in Lightroom geladen en op een wit vlak in de foto geklikt en er was bijna geen aanpassing nodig. (Temp -3 / Tint -4) Met het blote oog zag ik zelfs niets veranderen.

                        Ik denk dat er hier gewoon orange licht wordt gebruikt door de gemeente waardoor de pilaren dus orange-kleurig worden.

                        Onder de brug is duidelijk te zien dat het wit licht ook echt wit is.


                        Voor alle zekerheid ook even geklikt op zo een pilaar vooraan, die dan zijn natuurlijke witte kleur opnieuw terugkrijgt, maar dan krijg je een overwegend blauw licht.

                        En als laatste kun je ook nog even klikken op de grijze balk onderaan de foto en dan krijg je een combinatie tussen beide.


                        Persoonlijk zie ik het dan toch liever in de originele orange versie. Persoonlijke smaak zullen we maar zeggen.
                        Hier zonder kleurzweem, de lens vertekening heb ik niet gecorrigeerd.
                        mvg,
                        Eddy
                        Smaken verschillen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bridge

                          Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                          Hier zonder kleurzweem, de lens vertekening heb ik niet gecorrigeerd.
                          mvg,
                          Eddy
                          Yep, deze had ik ook. Door onderaan op de grijze balk te klikken, maar ik blijf het origineel nog altijd de mooiste vinden.
                          Mvg,
                          Rudy Mas
                          Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bridge

                            Bedankt Allemaal voor de reacties... Maar ik wou er toch even bij vermelden dat dit een brug is met heel veel verschillende kleuren... Het is een zeer levendige brug.
                            De witbalans heb ik hier enkel op automatisch laten staan. En ik heb geen aanpassingen met de kleuren gedaan in Photoshop. Deze foto is de hele originele foto! :-)
                            Last edited by Thieske; 24 september 2012, 18:49.

                            Comment

                            Working...
                            X