Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

locaties boudoir

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • locaties boudoir

    Beste fotografen,

    Als strobisten zijn jullie al op allerlei locaties geweest. Tot nu heb ik vooral in de studio gefotografeerd maar nu ben ik voor school op zoek naar een binnenlocatie.

    Het gaat om een boudoirreeks, het mag dus binnen in een woon- of slaapkamer zijn. Liefst zelfs

    Heeft iemand een idee waar of wie zo'n locatie beschikbaar stelt?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: locaties boudoir

    Boek een hotelkamer.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: locaties boudoir

      Thx, idd ik heb reeds contact opgenomen met hotels en B&B's. Maar misschien kon het ook goedkoper gezien het een schoolopdracht is.

      Comment


      • #4
        Re: locaties boudoir

        Heb je beide gewoon niet zelf of in de familie?
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: locaties boudoir

          click

          lijkt me erg betaalbaar!
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: locaties boudoir

            boudoir kan perfect op locatie maar doch neigt iedereen hier altijd naartoe terwijl dit eigenlijk niet onmiddellijk nodig is.

            het is ook een manier van fotograferen die je mits wat aangepaste 'attributen' ook in een studio-omgeving kan gaan toepassen.
            een leuke / specialere ondergrond en achtergrond kan al voldoende zijn
            Website: http://www.svisimaging.be

            Comment

            Working...
            X