Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mechelse Heide...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mechelse Heide...

    Ben er een ochtend op uit geweest in de Mechelse Heide. Een beetje een dramatisch beeld, maar ik vond het wel wat hebben...

    10mm • 15sec • Iso250 • f5.6 • LEE filter

    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

  • #2
    Re: Mechelse Heide...

    Alle elementen zijn aanwezig - mooie wolken, mooi licht, goed laag standpunt, sterke voorgrond - maar in de uitwerking vind ik het er niet natuurlijk uitzien. De kleurverzadiging vind ik te hoog en het filter is teveel zichtbaar aanwezig, met name aan de rechterkant. De helderheid in het beeld verloopt daardoor erg onregelmatig. Tenslotte vind ik het jammer dat er de nodige beweging in de wolken zit. Dat wil zeggen, te weinig om het echt een bewuste keuze te laten lijken. In dit geval zou ik zelf met een hogere ISO hebben geschoten om de wolken echt scherp te krijgen, of met een veel langere sluitertijd om juist nog meer beweging te krijgen.
    Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

    Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

    Comment


    • #3
      Re: Mechelse Heide...

      't is ook mijn ding niet. té HDR achtig, te giftig groen, contrast helderheid voorgrond/lucht...Sorry
      facebook

      500px

      Comment


      • #4
        Re: Mechelse Heide...

        de voorgrond vind ik goed, de rest is precies iets te slordig afgewerkt
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Re: Mechelse Heide...

          Dat giftige groen was ook het eerste wat mij opviel ...
          Ik ben eigenlijk beter van jou gewoon ...
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment

          Working...
          X