Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

graag jullie mening zw pooster

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • graag jullie mening zw pooster

    ik ga deze foto van een kennis krijgen in posterformaat.
    hij had deze foto op mijn fb gezien..en was er helemaal weg van.
    heel graag jullie mening..of ik er nog iets aan moet veranderen.
    dank jullie wel!



    Niet geschoten is altijd mis!

  • #2
    Re: graag jullie mening zw pooster

    Beeld op zich is wel ok, maar kan het dat je de achtergrond bewerkt hebt ? Voor mij persoonlijk, maar da's mijn gedacht en daarvoor niet dat van jou, is de achtergrond te zwart in vergelijking met de andere tinten. Nu lijkt het voor mij alsof de jongen uitgeknipt werd en op de achtergrond gekleefd werd. Ik kan ook verkeerd zijn en het kan ook dat deze achtergrond bekomen werd door de instellingen zodanig te kiezen dat je die zwarte achtergrond bekwam.
    groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: graag jullie mening zw pooster

      Iets meer ruimte boven zijn hoofd. Hij staat er vastberaden erbij, hij denkt die krijg ik wel klein. Vermoed dat de match nog niet begonnen is, gezien de opgelopen kwetsuren of blauwplekken.

      Comment


      • #4
        Re: graag jullie mening zw pooster

        Ik vind persoonlijk toch wel dat die achtergrond zwart maken (indien je dat deed) wel goed gelukt is.
        Ik vind die jongen er heel mooi opstaan hoor!
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: graag jullie mening zw pooster

          zou alleen de bewerking achterwegen laten en er weer een echte jongen van maken.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: graag jullie mening zw pooster

            Nog zo gaaf en onbeschadigd aan het begin van zijn sportcarrière.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

            Comment


            • #7
              Re: graag jullie mening zw pooster

              Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
              Beeld op zich is wel ok, maar kan het dat je de achtergrond bewerkt hebt ? Voor mij persoonlijk, maar da's mijn gedacht en daarvoor niet dat van jou, is de achtergrond te zwart in vergelijking met de andere tinten. Nu lijkt het voor mij alsof de jongen uitgeknipt werd en op de achtergrond gekleefd werd. Ik kan ook verkeerd zijn en het kan ook dat deze achtergrond bekomen werd door de instellingen zodanig te kiezen dat je die zwarte achtergrond bekwam.
              groeten,
              deka
              Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
              Ik vind persoonlijk toch wel dat die achtergrond zwart maken (indien je dat deed) wel goed gelukt is.
              Ik vind die jongen er heel mooi opstaan hoor!

              de achtergrond was een zwart gordijn..hij had hier en daar wat lichtere vlekken..maar dat was geen gezicht..dus heb m maar totaal zwart gemaakt..maar dat was niet veel.

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              zou alleen de bewerking achterwegen laten en er weer een echte jongen van maken.
              grt,bouk.

              ik weet precies wat jij bedoeld Bouk..maar ik wou het geheel zachter over laten komen..omdat boxen al op veel mensen echt hard overkomt.

              Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
              Iets meer ruimte boven zijn hoofd. Hij staat er vastberaden erbij, hij denkt die krijg ik wel klein. Vermoed dat de match nog niet begonnen is, gezien de opgelopen kwetsuren of blauwplekken.
              Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
              Nog zo gaaf en onbeschadigd aan het begin van zijn sportcarrière.
              dit was een demo wedstijd manen..er mag niet in het gezicht geslagen worden..en het was puur om te laten zien hoe het boxsen in zijn werking gaat..en als de kinderen een echte wedstrijden gaan doen
              dan hebben ze bescherming van het gezicht en gebit borst benen geslachtsdeel om..dus voor de kinderen draait het echt om punten maken niet voor ko,s te maken..dus de kinderen komen er totaal ongeschonden uit hoor.
              als hij later als hij groot is dan mag hij het zelf bepalen hoe hij vedder gaat in deze sport..en nu ik het nog in handen heb.. word er alleen gevochten met bescherming om en niet anders.
              hoop dat ik jullie de goede info heb gegeven zo.

              grt ingrid,
              Niet geschoten is altijd mis!

              Comment


              • #8
                Re: graag jullie mening zw pooster

                Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
                dit was een demo wedstijd manen..er mag niet in het gezicht geslagen worden..en het was puur om te laten zien hoe het boxsen in zijn werking gaat..en als de kinderen een echte wedstrijden gaan doen
                dan hebben ze bescherming van het gezicht en gebit borst benen geslachtsdeel om..dus voor de kinderen draait het echt om punten maken niet voor ko,s te maken..dus de kinderen komen er totaal ongeschonden uit hoor.
                als hij later als hij groot is dan mag hij het zelf bepalen hoe hij vedder gaat in deze sport..en nu ik het nog in handen heb.. word er alleen gevochten met bescherming om en niet anders.
                hoop dat ik jullie de goede info heb gegeven zo.

                grt ingrid,
                Ik ben gerustgesteld zo lang het ouderlijk gezag wordt geaccepteerd.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment


                • #9
                  Re: graag jullie mening zw pooster

                  Ik vind het een erg mooie foto! Ook het zwartmaken van de achtergrond is netjes gebeurd.
                  Mooie pose, mooie blik. Heel geslaagd.

                  Maar als je hem op poster gaat laten afdrukken, moet ik Bouk toch bijtreden. De bewerking is ietsjes te duidelijk. Zo zie ik volgens mij een lijntje aan zijn kaak ? En aan de lippen.
                  Zijn die trouwens donkerder gemaakt ? Ik denk dat wat nu een béétje zichtbaar is, bij een afdruk erg zichtbaar zal zijn, vandaar.

                  Comment

                  Working...
                  X