Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

YONGNUO YN-565 N FLITSER VOOR NIKON - stroboscopisch flitsen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • YONGNUO YN-565 N FLITSER VOOR NIKON - stroboscopisch flitsen

    Hoi hoi,

    Ik heb een vraagje,
    moet voor de fotoles een flitser aankopen (allez, ben niet verplicht, maar 't zou dom zijn om 't niet te doen).
    Ik heb even rondgekeken en de YONGNUO YN-565 N FLITSER VOOR NIKON lijkt me een betaalbaar en handig toestel.

    Nu was mijn vraag;
    heeft iemand daar een idee van of je daar ook stroboscopisch kan mee flitsen of net niet?
    Mss zal dit niet vaak gebruikt worden, maar de effecten lijken me wel tof om mee uit te halen.

    Zijn er nog andere zaken waar ik rekening moet mee houden mocht ik deze flitser aanschaffen?

    Alvast bedankt...
    Knufs,
    Liezeke

  • #2
    Re: YONGNUO YN-565 N FLITSER VOOR NIKON - stroboscopisch flitsen

    Oorspronkelijk geplaatst door speedlights.net
    Multi Mode (stroboscopic flash)

    Yongnuo YN565EX in multi modeI’m starting this with my usual disclaimer: I don’t think multi mode is an important feature in a flash; in fact I think it’s useless pretty much. But if you want to play you find the stroboscopic flash feature on the Yongnuo YN-565.
    ----
    It’s also possible to combine the dedicated wireless mode with the stroboscopic “multi-mode” as an additional sub-mode within wireless flash (again, use the master to set a power level, # of flashes and frequency can be set on the slave, however).



    Reacties ook lezen
    Never resist temptation or it could go away...
    Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

    Comment


    • #3
      Re: YONGNUO YN-565 N FLITSER VOOR NIKON - stroboscopisch flitsen

      Bedankt voor de superinfo ;-)
      Die link naar speedlights is echt supergedetailleerd en echt wat ik zocht!

      Dikke merci ;-)

      Groetjes,
      liezeke

      Comment


      • #4
        Re: YONGNUO YN-565 N FLITSER VOOR NIKON - stroboscopisch flitsen

        Oorspronkelijk geplaatst door Liezeke Bekijk bericht
        Nu was mijn vraag;
        heeft iemand daar een idee van of je daar ook stroboscopisch kan mee flitsen of net niet?
        Mss zal dit niet vaak gebruikt worden, maar de effecten lijken me wel tof om mee uit te halen.
        staar je niet blind op dat stroboscopisch effect... dat is iets wat de meesten van ons nooit gebruiken, tenzij éénmaal wanneer ze de handleiding eens doornemen...

        ik zie zelden interessante beelden die hiermee gemaakt zijn...

        lees ook de sticky ivm. flashes: click
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment

        Working...
        X