Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 300d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon 300d

    is deze nu overal leverbaar in belgie

  • #2
    Uw vraag is weer kort en bondig en raar gesteld.
    Ik zou zeggen: ja (ook kort en bondig)
    Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
    Hier op dit forum.

    Comment


    • #3
      Bel naar fotowinkels en je weet het meteen.
      Groetjes, Blord

      Canon 7D en wat lenzen.

      Comment


      • #4
        Zou normaal gezien overal vlot leverbaar moeten zijn.
        Het is waar dat Canon het eerste half jaar niet vlot kon leveren in België. De vraag was gewoon groter dan het aanbod... (heb de mijne toch in december kunnen kopen )
        http://www.digifotofreak.nl

        Comment


        • #5
          Ja, moet vlot leverbaar zijn nu.
          BD0251BE
          Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

          Comment


          • #6
            Ik wacht al 2 maanden op mijn toestel.(besteld in Koksijde)
            Dus bij ons is deze nog helemaal niet vlot leverbaar en geen enkele winkel ( regio Veurne en omstreken ) heeft het toestel in voorraad liggen.

            Groeten,
            Dirk
            http://users.pandora.be/portfoliodirk/

            Comment


            • #7
              Toch moet het nu beter zijn. De rush (nov-dec-jan-feb) is wat over.

              Kijk eens in niet-foto-winkels. Zoals Vandenborre (en zelfs colruyt).

              Ik wachte ook weken op een toestel. Veel miserie, nergens te vinden. Totdat ik hem bij Vandenborre vond. Waar hij al weken op een koper lag te wachten.

              Op de site van vandenborre kun je nagaan in welke winkel hij te koop ligt (Brugge en Knokke)
              BD0251BE
              Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

              Comment


              • #8
                vind je daar ook al Canons

                Originally posted by casey
                Toch moet het nu beter zijn. De rush (nov-dec-jan-feb) is wat over.

                Kijk eens in niet-foto-winkels. Zoals Vandenborre (en zelfs colruyt).

                Ik wachte ook weken op een toestel. Veel miserie, nergens te vinden. Totdat ik hem bij Vandenborre vond. Waar hij al weken op een koper lag te wachten.

                Op de site van vandenborre kun je nagaan in welke winkel hij te koop ligt (Brugge en Knokke)

                Comment

                Working...
                X