Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

t 'smidje - gigue

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • t 'smidje - gigue



    ai ai, hoe moest dit ook alweer...



    iso100
    F8.0
    1/640s

    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: t 'smidje - gigue

    Leuk idee, maar vind hem een beetje te rommelig. Misschien ander standpunt innemen? Is eigen smaak he...
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: t 'smidje - gigue

      Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
      Leuk idee, maar vind hem een beetje te rommelig. Misschien ander standpunt innemen? Is eigen smaak he...
      +1
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: t 'smidje - gigue

        Ik begrijp de foto en titel niet en weet niet waar je naartoe wilt.
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: t 'smidje - gigue

          Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
          Ik begrijp de foto en titel niet en weet niet waar je naartoe wilt.

          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: t 'smidje - gigue

            Tja, ik had deze eerst aan de kant laten liggen maar na een paar maal bekijken vond ik hem toch iets hebben en wou even jullie mening polsen.

            Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Ik begrijp de foto en titel niet en weet niet waar je naartoe wilt.
            Robby BB
            Ik had scherpgesteld op de partituur waar net het liedje van de topictitel openlag. Op het moment dat ik afdruk legt het meisje net haar hand in de nek waardoor het lijkt alsof ze het even niet meer ziet zitten.
            Maar als je dat niet in de foto ziet is hij niet geslaagd natuurlijk. Een volgende keer beter.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: t 'smidje - gigue

              Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
              Tja, ik had deze eerst aan de kant laten liggen maar na een paar maal bekijken vond ik hem toch iets hebben en wou even jullie mening polsen.



              Ik had scherpgesteld op de partituur waar net het liedje van de topictitel openlag. Op het moment dat ik afdruk legt het meisje net haar hand in de nek waardoor het lijkt alsof ze het even niet meer ziet zitten.
              Maar als je dat niet in de foto ziet is hij niet geslaagd natuurlijk. Een volgende keer beter.
              Ik weet nu ook dat een Gigue een snelle dans is. Waarme ik wil zeggen dat niet iedereen zin heeft om eerst alles te onderzoeken om dan de foto te beoordelen.
              Daarom is het mischien handig om bij woorden, zoals gigeu een kleine toelichting te geven. Dan weet de persoon dat het hier om snelle muziek gaat en daardoor Ik zou links een stuk wegcroppen zodanig dat de boeken en de standaard weg zijn. Dan blijft er nog een klein stukje van de standaard zichtbaar, maar dat kun je wegclonen.
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment


              • #8
                Re: t 'smidje - gigue

                Er moest niets onderzocht worden hoor. De titel staat letterlijk op de partituur. Maakt niet uit wat voor muziek of dans het is. Er moet niet meer achter gezocht worden.
                Probleem is dat het onderwerp (de titel op de partituur) in 900 pixels een beetje klein uitvalt en daardoor zijn doel misschien wat mist. Op het origineel is dit veel duidelijker.
                Groetjes,
                Dominic

                Comment


                • #9
                  Re: t 'smidje - gigue

                  Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                  Er moest niets onderzocht worden hoor. De titel staat letterlijk op de partituur. Maakt niet uit wat voor muziek of dans het is. Er moet niet meer achter gezocht worden.
                  Probleem is dat het onderwerp (de titel op de partituur) in 900 pixels een beetje klein uitvalt en daardoor zijn doel misschien wat mist. Op het origineel is dit veel duidelijker.
                  t 'smidje - gigue is bepaald geen voor de hand liggende titel, die toch wat verklaring nodig heeft. Anders zou een titel niet veel nut hebben.

                  Als ik het partituur zie dan zie ik niets waar ze haar druk moet over maken. Als ik 20 maten 32 ste noten zou zien staan dan was het een andere zaak en dan kon ik haar paniek in de foto begrijpen. Ik weet dat het hier gaat over uw gedachte achter de foto en niet de realiteit is.
                  Robby BB
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

                  Comment


                  • #10
                    Re: t 'smidje - gigue

                    Als je echt wou gaan voor de titel van de partituur, dan zou ik meer gewerkt hebben richting titel partituur en ervoor gezorgd hebben dat er wat instrumenten in de achtergrond mee opgenomen werden.
                    Nu kijken we mee over de schouder van het meisje heen, wat ook een leuk effect kan opleveren, maar het achterliggend instrument staat er maar halfjes op en dat is minder. Misschien kon je ervoor gezorgd hebben dat de voorgrond, hier de schouder van het meisje onscherp was en dan de scherpstelling leggen op de titel en het instrument ???
                    groeten,
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                    Comment

                    Working...
                    X