Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijna de laatste ..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bijna de laatste ..

    van dit jaar.
    Het macroseizoen loopt teneinde ;, en nu maar weer uitkijken naar het volgend jaar




    Bedankt voor het kijken en beoordelen
    Groetjes chrit.
    Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

  • #2
    Re: Bijna de laatste ..

    Echt knap werk Chrit,
    vind het mooi met dat dorre knopje, daar zien we ook aan dat het bijna voorbij is,
    GROETJES ROSIE
    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

    Comment


    • #3
      Re: Bijna de laatste ..

      Vind hem ook heel mooi
      Sony SLT-A65V met macro lens Sigma 105 mm 1:2.8

      Comment


      • #4
        Re: Bijna de laatste ..

        Hoi Chrit, toch nog een verser exemplaar zo te zien, die heerlijk van scherpte is alsmede een prachtige zachte belichting.
        Ja alles wat je nu nog aantreft mag gezien worden als een bonus

        Grt Roger

        Comment


        • #5
          Re: Bijna de laatste ..

          Deze staat erg mooi in beeld tegen een knappe BG.


          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: Bijna de laatste ..

            Idd Chrit, dit zal wel één van de laatste zijn, en heel mooi in beeld gebracht

            Comment


            • #7
              Re: Bijna de laatste ..

              Voorlopig de allerlaatste geplaats gezien de genomineerde in de HOF!!!
              Veel lovende commentaren op mijn geplaatste foto's maar geen resultaat!
              Het zijn altijd dezelfde die genomineerd worden en dat ben ik spuug zat.
              Misschien tot het volgend jaar , maar daar moet ik nog eens goed over nadenken.


              Groetjes chrit.
              Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

              Comment


              • #8
                Re: Bijna de laatste ..

                oei chrit niet opgeven hoor
                je hebt pracht van foto's hier geplaatst
                ben een beetje afwezig geweest de laatste week maar dat had een rede
                soms denk je inderdaad van........
                maar er in hier ook veel nieuwe instroom geweest in het forum onderdeel dit jaar vooral van nieuwe gezichten en mensen dus is ook de concurrentie iets groter
                soms begrijp ik het ook helemaal niet maar daardoor geef ik niet op hoor
                jij weet dat je goede foto's plaats en hou dat in je achterhoofd
                want steeds in de HoF staan heeft soms ook zijn nadelen, je moet de lat steeds hoger leggen
                wat niet altijd even makkelijk is net levende beestjes

                by the way dit is weer een pracht vlindertje
                Oorspronkelijk geplaatst door Chrit Bekijk bericht
                Voorlopig de allerlaatste geplaats gezien de genomineerde in de HOF!!!
                Veel lovende commentaren op mijn geplaatste foto's maar geen resultaat!
                Het zijn altijd dezelfde die genomineerd worden en dat ben ik spuug zat.
                Misschien tot het volgend jaar , maar daar moet ik nog eens goed over nadenken.


                Groetjes chrit.
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment


                • #9
                  Re: Bijna de laatste ..

                  Oorspronkelijk geplaatst door Chrit Bekijk bericht
                  ... Het zijn altijd dezelfde die genomineerd worden en dat ben ik spuug zat.
                  Misschien tot het volgend jaar , maar daar moet ik nog eens goed over nadenken. Groetjes Chrit.
                  Jij, en de regelmatige bezoeker van dit subforum, weten wat jij waard bent als macro-fotograaf. Daar hebben we de Hof niet voor nodig.
                  Denk dáár maar eens over na.

                  Deze is weer 'dik in orde'.
                  Vriendelijke groet,

                  Jos

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bijna de laatste ..

                    Mooi Chrit. En die HOF... dat komt wel. En wel op het moment dat je het niet verwacht!
                    En dat macro seizoen kan nog wel eens even doorgaan Als er een verse icarus is, zijn er meer!
                    https://www.naturephotoportal.com/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bijna de laatste ..

                      Mooie prent Chrit met prachtige kleuren
                      Heel goed bezig geweest dit seizoen
                      Dat je nu in de HOF komt of niet, je bent een voortreffelijk macrofotograaf; dat zal iedereen hier stilaan wel weten hé
                      Het is natuurlijk altijd leuk om in de HOF te komen; maar de HOF is voor wat het waard is m.i.
                      Last edited by Roland Cuypers; 18 september 2012, 19:26. Reden: foutje

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bijna de laatste ..

                        Sinds je A77 plaats je steeds macro toppertjes.
                        Zo ook deze met een geweldige vlammende bg.
                        Ik blijf genieten van je foto's en kijk steeds weer uit naar je volgende.
                        En die HOF ... ach ... daar doe ik het al lang niet meer voor.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bijna de laatste ..

                          vr mij ook dik in orde
                          je zeker niet laten beïnvloeden door niet in de HOF te komen
                          groetjes Ingrid

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bijna de laatste ..

                            Oorspronkelijk geplaatst door Chrit Bekijk bericht
                            Voorlopig de allerlaatste geplaats gezien de genomineerde in de HOF!!!
                            Veel lovende commentaren op mijn geplaatste foto's maar geen resultaat!
                            Het zijn altijd dezelfde die genomineerd worden en dat ben ik spuug zat.
                            Misschien tot het volgend jaar , maar daar moet ik nog eens goed over nadenken.


                            Groetjes chrit.
                            Dit lees ik niet graag hoor Chrit, ik vind uw een echte topmacro fotograaf.
                            Uw posts zijn meestal(altijd) echte pareltjes. En da van die Hof da komt wel hoor.


                            mvg Casie

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bijna de laatste ..

                              ik weet het, heb nu miss gemakkelijk praten daar ik er nu zelf in sta ,maar het grootste genot hier is de vele reacties dat mijn krijgt op je foto's ,hier heb je een plaats waar je jou werk kan tonen ,ik zal natuurlijk niet ontkennen als je in de HOF staat dat het wel eens deugd doet en het gevoel heeft van een schouderklopje ,maar mag hier niet de hoofd reden zijn ,toen ik hier starte (en heel veel heb geleerd van collega's hier) wist ik zelfs niet eens wat de HOF was en was ik heel blij met de lovende commentaren en nu nog ,dit heeft mij de kracht om nog beter te doen !

                              dus Chrit laat ons niet in de steek met je prachtige foto's die de laatste maanden heel sterk in kwaliteit zijn gegroeid

                              Comment

                              Working...
                              X