Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over Nikon D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje over Nikon D70

    Ik ben aan het twijfelen wat ik zou kopen als digitale fototoestel ofwel een Nikon D70 of een Canon EOS 300D

    Wat zijn jullie ervaringen en bevindingen met deze toestellen?

    Groeten Martin

  • #2
    Gezien het feit dat je als avatar de D70 genomen hebt zal je voorkeur dan ook wel voor de D70 gaan. Koop die dan maar. Beide camera's zijn goed en als je echt meer wilt weten ga dan eens kijken in de search functie van deze website want er zijn hier al tonnen materiaal over geschreven. Een miskoop doe je noch met de D70 noch met de 300d dus ga maar voor je voorkeur.

    Comment


    • #3
      beide heel knappe toestellen
      bij mij gaf de doorslag het aanvoelen van de camera
      beide plastic maar D70 voelt gewoon zo niet aan.
      Nikon D300 + 17-55 2.8 + 70-300D
      Lidmaatschap : BD0225BE
      franky@rosscom.be

      Comment


      • #4
        Indien je al lenzen moest hebben van je analoge reflex, kan je je misschien daardoor laten leiden. Heb je nog geen lenzen, dan lijkt de D70 me een 'vollediger' toestel, als je geen firmware hacks wil installeren, van plan bent om een externe flits te gebruiken, enz... Er is in vorige threads over D70-300D vaak vermeld dat Canon-lenzen iets makkelijker tweedehands te vinden zijn, en dat de 300D lichtjes lager geprijsd zou worden. Of dat al zo is, weet ik niet. Het is ook niet omdat het een slechter toestel zou zijn, maar gewoon omdat hij niet langer een monopoliepositie heeft in zijn (prijs)klasse en al meer dan een half jaar uit is.

        Comment

        Working...
        X