Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft de 100-400 L IS USM en...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie heeft de 100-400 L IS USM en...

    Wie heeft deze lens en woont in de omgeving Antwerpen ?

    Ik ben nl serieus aan het twijfelen over de aankoop van een nieuwe tele, en blijf piekeren over 2 lenzen.

    De 100-400 heeft IS, is iets sneller is AF maar is een schuifzoom en zit "beperkt" qua bereik. De 50-500 heeft een "bangelijk" bereik, is een draaizoom, heeft eveneens een goede optische kwaliteit maar heeft geen IS.

    Daarom, als er iemand in de buurt van Antwerpen een 100-400 heeft, en eens een uurtje tijd heeft, zou die persoon in kwestie dan eens met mij willen afspreken zodat ik die 100-400 eens kan betasten ?


  • #2
    Hallo Tom,

    Als je gaat vergelijken ik heb net een 300mm F4 L USM gekocht, dus niet de IS versie maar de vorige. Echt super scherpe lens
    is natuurlijk geen zoom maar toch wel kwaliteit hoor. Als je die is wil kijken en testen kan je bij mij terecht.


    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Digi, dank je, maar ik zoek echt 1 van de genoemde te kopen.

      De 50-500 ken ik uiteraard, was zowat men "standaard" lens(ke) op mijn vorige Canon's en mijn huidige Nikon.

      Het is de 100-400 die ik nog nooit geprobeerd heb. Vermits ik toch terug nieuw glas moet gaan aanschaffen was ik deze aan het overwegen.

      Comment


      • #4
        als je wilt mag je de mijne eens proberen, wel in de buurt van gent (de pinte), je ziet wel of het je te ver is of niet
        visit my website : http://www.freewallpapersite.com

        Comment


        • #5

          Ik woon net over de grens (Antwerpen -Eindhoven) in Eersel. Als je naar Nederland durft te komen ben je welkom.

          Jan
          Canon EOS 20D with grip / Canon EF 28-70 f2.8L USM / Canon EF 70-200 f2.8L USM / Canon EF 300 f4L USM / Canon Speedlite 550EX / TC 1.4 / Xdrive pro

          Comment

          Working...
          X