Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poetsen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Poetsen




    Weer genoten van een heerlijke macro ochtend vorige week

  • #2
    Re: Poetsen

    Ik zie (en zag dat al vaker) dat de kwaliteit van de foto niet best is. Zowel de kleur als scherpte/detail zijn niet zoals ze horen. Ik doe het uploaden hier via een link van NG fotocommunity. helaas is de kwaliteit van uploads niet best. Ik heb NG daar al over bericht.
    Op zoom staat dezelfde foto http://zoom.nl/foto/full/1893028/macro-s/poetsen.html en hier is duidelijk een betere kwaliteit te zien.
    helaas kan ik hier niet werken met de links van zoom (waarom is dat eigenlijk?)

    Suzanne

    Comment


    • #3
      Re: Poetsen

      Oorspronkelijk geplaatst door suzanne24 Bekijk bericht
      Ik zie (en zag dat al vaker) dat de kwaliteit van de foto niet best is. Zowel de kleur als scherpte/detail zijn niet zoals ze horen. Ik doe het uploaden hier via een link van NG fotocommunity. helaas is de kwaliteit van uploads niet best. Ik heb NG daar al over bericht.
      Op zoom staat dezelfde foto http://zoom.nl/foto/full/1893028/macro-s/poetsen.html en hier is duidelijk een betere kwaliteit te zien.
      helaas kan ik hier niet werken met de links van zoom (waarom is dat eigenlijk?)

      Suzanne
      Hoi Suzanne, de foto kwam me al eerder bekend voor
      En bij de foto van Zoom zijn de kleuren ook warmer. Hier zijn de kleuren ook wat fletser waardoor het inderdaad lijkt of je aan scherpte hebt ingeboet.

      Zelf upload ik mijn foto's via www.imageshack.com omdat ik in het begin de foto's deed uploaden via www.mijnalbum.nl en er daar ook verlies aan kwaliteit is/was.

      Ik zou zeggen probeer het eens via www.imageshack.com
      Voor wat betreft de foto vind ik het, buiten de fletsheid, een mooi totaalplaatje waarin je alles hebt meegenomen en het niet alleen om de vlieg gaat.
      Een fraaie sfeer heb je erin weten te leggen.

      Grt Roger

      Comment


      • #4
        Re: Poetsen

        Oorspronkelijk geplaatst door cookiemonster71 Bekijk bericht
        Hoi Suzanne, de foto kwam me al eerder bekend voor
        En bij de foto van Zoom zijn de kleuren ook warmer. Hier zijn de kleuren ook wat fletser waardoor het inderdaad lijkt of je aan scherpte hebt ingeboet.

        Zelf upload ik mijn foto's via www.imageshack.com omdat ik in het begin de foto's deed uploaden via www.mijnalbum.nl en er daar ook verlies aan kwaliteit is/was.

        Ik zou zeggen probeer het eens via www.imageshack.com
        Voor wat betreft de foto vind ik het, buiten de fletsheid, een mooi totaalplaatje waarin je alles hebt meegenomen en het niet alleen om de vlieg gaat.
        Een fraaie sfeer heb je erin weten te leggen.

        Grt Roger


        Bedankt voor je reactie. Maar als ik me niet vergis is die site geen fotosite zoals deze of andere, maar "slechts" een opslagplaats. Dat is eigenlijk niet mijn bedoeling. Het handige eraan was juist dat dit extra werk scheelt enzo. Als tussenoplossing is het misschien een goed idee, maar eigenlijk hoop ik gewoon dat NG het probleem oplost!
        Weet iemand ook waarom je niet kunt linken vanaf zoom?

        Comment


        • #5
          Re: Poetsen

          Oorspronkelijk geplaatst door suzanne24 Bekijk bericht
          Ik zie (en zag dat al vaker) dat de kwaliteit van de foto niet best is. Zowel de kleur als scherpte/detail zijn niet zoals ze horen. Ik doe het uploaden hier via een link van NG fotocommunity. helaas is de kwaliteit van uploads niet best. Ik heb NG daar al over bericht.
          Op zoom staat dezelfde foto http://zoom.nl/foto/full/1893028/macro-s/poetsen.html en hier is duidelijk een betere kwaliteit te zien.
          helaas kan ik hier niet werken met de links van zoom (waarom is dat eigenlijk?)

          Suzanne
          zoals je ziet heb je verschillende mogelijk heden ,ik werk met dorpbox ,werkt heel goed en heb je totaal geen verlies ,er is ook geen tussenstation waar je eerst je foto moet gaan plaatsen ,gewoon in een map (na het installeren van dropbox op je pc)plaatsen op je eigen pc en daar dan de link nemen en kopiëren hier op BD,foto wordt ook niet aangepast of zoiets ,wat je doorstuurt hoe groot het bestand ook is je ziet dezelfde kwaliteit als op je pc ,is ook heel gemakkelijk met meerdere pc's ,als je een foto plaatst in je dropboxfolder op je pc ,heb je hem automatisch op je andere pc ,en je hebt gratis al 2GB gratis ruimte ,veel succes!

          oh ja zou ik vergeten knappe foto met veel sfeer
          Last edited by bopatje; 16 september 2012, 17:25.

          Comment


          • #6
            Re: Poetsen

            Prachtige foto.
            Heb ook even je link bekeken en idd daar is ie nog mooier.

            groetjes

            moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment

            Working...
            X