Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset at Ten Miles Beach

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sunset at Ten Miles Beach

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Sunset at Ten Miles Beach

    mooi zeker de kleuren.
    wat de compo betreft, vind ik het jammer dat de rotspunten tegen de horizon tikken.
    of er meer onder of juist door de horizon heen lijkt me mooier.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Sunset at Ten Miles Beach

      Opnieuw een zeer mooi kleurenpallet waar je het pattent op lijkt te hebben.

      Persoonlijk vind ik de compositie ook wat wringen, niet omwille van de horizonlijn op te punten van de rotsen (want daar is zeker nog voldoende afscheiding), maar eerder dat het klein stukje voorgrond er obligaat bij staat om diepte te creëren. Wat aan de ene kant van een goed inzicht getuigd, maar het aan de andere kant een stuk drukker maakt in combinatie met de rotsen.
      Een tikkeltje meer detaillering in de rotsen zou ook meegenomen zijn, maar ik denk in deze dat het de waarheid oneer zou aandoen
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #4
        Re: Sunset at Ten Miles Beach

        Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
        Opnieuw een zeer mooi kleurenpallet waar je het pattent op lijkt te hebben.

        Persoonlijk vind ik de compositie ook wat wringen, niet omwille van de horizonlijn op te punten van de rotsen (want daar is zeker nog voldoende afscheiding), maar eerder dat het klein stukje voorgrond er obligaat bij staat om diepte te creëren. Wat aan de ene kant van een goed inzicht getuigd, maar het aan de andere kant een stuk drukker maakt in combinatie met de rotsen.
        tja, vroeger was het bijna een must om een stukje voorgrond mee te nemen in de compo omwille vd de diepte en kadrering; nu liggen de trends wat anders maar voor mij mag dit wel omdat de lijn vd voorgrond de lijn van het lichte deel op het water volgt .
        Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

        http://shantiguru.1x.com

        Comment


        • #5
          Re: Sunset at Ten Miles Beach

          Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk bericht
          tja, vroeger was het bijna een must om een stukje voorgrond mee te nemen in de compo omwille vd de diepte en kadrering; nu liggen de trends wat anders maar voor mij mag dit wel omdat de lijn vd voorgrond de lijn van het lichte deel op het water volgt .
          Ik doe niet mee met "musts" of "trends" hoor. Ik kijk gewoon naar de vlakverdeling in deze.
          Last edited by Vinnydizzy; 16 september 2012, 10:47.
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • #6
            Re: Sunset at Ten Miles Beach

            een mooie, maar hier zit meer in denk ik.
            persoonlijk vind ik dat de onderkant wat helderheid mist en de gehele foto wat contrast en die ene rots die bijna tot tegen de horizon komt maat het wat moeilijk kijken, maar daar kan je nu niks meer aan doen.
            ben blij dat je eens een minder goeie foto hebt
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

            Comment


            • #7
              Re: Sunset at Ten Miles Beach

              ik zie graag zulke seastacks
              hebben we in NW USA ook dikwijls gezien
              mooie kleurkes
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Re: Sunset at Ten Miles Beach

                Ik volg Bruno eigenlijk wat deze foto betreft. Voor mij hoeft dat stukje voorgrond er ook niet bij. Qua kleuren denk ik dat je ondertussen wel 'the king of colors' mag worden genoemd !
                Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Sunset at Ten Miles Beach

                  Bedankt voor de reacties

                  Dat stukje voorgrond kon ik niet vermijden... Of ik lag daar de dieperik in...

                  Het enige wat ik kon was het min of meer een deftig plaatske geven in de foto, door van de schuine lijn gebruik te maken die parallel loopt met het witte schuim.

                  De opm over de toppen snap ik echter niet goed. Die raken toch nergens de horizon ??
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sunset at Ten Miles Beach

                    Mooie foto maar geen top-Dama.
                    Ze kunnen niet allemaal schoten in de roos zijn hé, er net naast is ook al goed
                    vriendelijke groeten, Kurt
                    Mijn foto's
                    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                    Comment

                    Working...
                    X