Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

F-16 countermeasures Sanicole

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • F-16 countermeasures Sanicole

    .





    Vuurwerk in de lucht op vrijdagavond toen deze Nederlandse F-16 zijn "countermeasures" ten toon spreidde aan het publiek.











    Grtjs,
    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

  • #2
    Re: F-16 countermeasures Sanicole

    Staat er mooi op

    Comment


    • #3
      Re: F-16 countermeasures Sanicole

      Knap shot!
      Toestel staat er scherp op!
      Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
      Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

      Comment


      • #4
        Re: F-16 countermeasures Sanicole

        Mooie opname. Wat ik me nou eigenlijk afvraag: als het oorlog wordt, worden die toestellen dan snel in camouflagekleuren overgespoten of is het juist de bedoeling dat ze als schietschijf dienen en zelfs vanuit Google Earth goed te zien zijn? Of is het nog een overblijfsel van het afgelopen EK om de successen van het Nederlands elftal te vieren?

        Comment


        • #5
          Re: F-16 countermeasures Sanicole

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
          Mooie opname. Wat ik me nou eigenlijk afvraag: als het oorlog wordt, worden die toestellen dan snel in camouflagekleuren overgespoten of is het juist de bedoeling dat ze als schietschijf dienen en zelfs vanuit Google Earth goed te zien zijn? Of is het nog een overblijfsel van het afgelopen EK om de successen van het Nederlands elftal te vieren?

          Ik ben niet 100% zeker, maar dit toestel wordt enkel nog voor de demonstraties gebruikt en zal niet meer in actieve dienst (oorlog) gebruikt worden.

          Don't shoot me when wrong
          My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

          Comment


          • #6
            Re: F-16 countermeasures Sanicole

            Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
            Ik ben niet 100% zeker, maar dit toestel wordt enkel nog voor de demonstraties gebruikt en zal niet meer in actieve dienst (oorlog) gebruikt worden.
            Oh, ik dacht dat ze er allemaal zo uitzagen maar je hebt grotendeels gelijk:

            Voor een aantal jaren (meestal voor de duur van vijf jaar) wordt een F-16 uit de inventaris van de Koninklijke Luchtmacht gehaald om gebruikt te worden voor vliegshows. Sinds 2001 zijn deze vliegtuigen volledig in speciale kleuren geschilderd.
            Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/F-16_so...jke_Luchtmacht

            Comment


            • #7
              Re: F-16 countermeasures Sanicole

              Hey juppekes

              Deze heb ik over het hoofd gezien

              En eerlijk gezegd is jouw foto toch beter dan de mijne

              Voor de rest van de avond zat het weer niet mee

              Ik had reeds deze gepost maar de ruis moet je erbij nemen

              Forum voor het plaatsen van foto's waar transportmiddelen centraal staan. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.


              Forum voor het plaatsen van foto's waar transportmiddelen centraal staan. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
              Bootjes

              Comment

              Working...
              X