Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook in een kasteel geweest..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ook in een kasteel geweest..

    Ook in een kasteel ergens verborgen diep in een klein frans dorpje..was dit één van de ruimtes die me erg kon bekoren!


  • #2
    Re: Ook in een kasteel geweest..

    mooie uitvoering.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Ook in een kasteel geweest..

      Niet eens ergens een kapstok... maar toch een prachtige entree. Goede foto.

      Comment


      • #4
        Re: Ook in een kasteel geweest..

        Knappe foto
        Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

        Comment


        • #5
          Re: Ook in een kasteel geweest..

          Hier hou ik ook wel van...

          Comment


          • #6
            Re: Ook in een kasteel geweest..

            mooie dieptewerking
            D 7500 > 16/85 > 70/300>105
            https://www.behance.net/joscaeymae0afa
            Grt. Jos

            Comment


            • #7
              Re: Ook in een kasteel geweest..

              knap zeer mooi

              Comment


              • #8
                Re: Ook in een kasteel geweest..

                De rode loper loopt echt in beeld.
                Knap beeld van deze erg mooie locatie.

                groetjes

                moniq
                groetjes, moniq (BD1321BE)

                A picture paints a thousand words

                Comment


                • #9
                  Re: Ook in een kasteel geweest..

                  Vind dit toch niet zo geslaagd. Het verbaast mij zelfs een beetje dat iedereen zo positief reageert :confuser:

                  Eerst en vooral vind ik de bewerking niet zo geslaagd. Tonemapping lijkt mij; niet dat daar iets verkeerd mee is maar in dit geval vind ik de bewerking niet zo goed. De kleur neigt teveel naar geel.

                  De compositie is origineel maar toch vind ik dat er rechts te veel muur is. Denk dat je combo beter had gestart aan de verbreding in de muur.

                  De foto geeft toch de indruk van niet recht te staan alhoewel met de ruler het wel recht is.
                  α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                  Flickr____No place to be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ook in een kasteel geweest..

                    Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
                    Vind dit toch niet zo geslaagd. Het verbaast mij zelfs een beetje dat iedereen zo positief reageert :confuser:

                    Eerst en vooral vind ik de bewerking niet zo geslaagd. Tonemapping lijkt mij; niet dat daar iets verkeerd mee is maar in dit geval vind ik de bewerking niet zo goed. De kleur neigt teveel naar geel.De compositie is origineel maar toch vind ik dat er rechts te veel muur is. Denk dat je combo beter had gestart aan de verbreding in de muur.De foto geeft toch de indruk van niet recht te staan alhoewel met de ruler het wel recht is.


                    Wat wil je me nu vertellen? Wil wel luisteren naar commentaar en kritiek, maar dan moet ze inhoud hebben...
                    De compo is een bewuste keuze waarbij ik de rode loper mooi vanuit de hoek wilde laten vertrekken en naar het diepste punt van het beeld laten toelopen, nl de spiegel achteraan in de hal.Daardoor kwam de trap links net in beeld en als ik aan de verdikking zou beginnen, dan staat de trap er maar half op en dat zou helemaal geen zicht zijn.
                    En ja die muren zijn echt wel geel hoor, zal niet beweren dat het een beetje benadrukt wordt door de tonemapping.Tot slot, zoals je aangeeft staat de foto recht hoor, meestal in zulke compo kan je de indruk hebben dat dat niet zo is, maar de rulers bewijzen het tegendeel!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ook in een kasteel geweest..

                      vind deze compo juist erg goed.
                      juist door de plaats van de trap en de lengte van de muur rechts zo met die halve lambrisering.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ook in een kasteel geweest..

                        Oorspronkelijk geplaatst door smetje Bekijk bericht
                        Wat wil je me nu vertellen? Wil wel luisteren naar commentaar en kritiek, maar dan moet ze inhoud hebben...
                        Op uw tenen getrapt

                        Een oordeel op een foto is altijd een persoonlijke mening; Als je alleen maar Ach's en Och's wil krijgen of kritiek van professionals graag even aangeven a.u.b

                        Mijn oprechte excuses omdat ik mijn tijd in jouw werk heb gestoken.
                        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                        Flickr____No place to be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ook in een kasteel geweest..

                          Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
                          Op uw tenen getrapt

                          Een oordeel op een foto is altijd een persoonlijke mening; Als je alleen maar Ach's en Och's wil krijgen of kritiek van professionals graag even aangeven a.u.b

                          Mijn oprechte excuses omdat ik mijn tijd in jouw werk heb gestoken.
                          Maar neen hoor ben niet op mijn tenen getrapt, integendeel daar kan ik heel goed tegen hoor!
                          Maar ik zocht tevergeefs naar een hint ter verbetering en die zag ik niet dadelijk zitten!
                          Je zegt oa "Eerst en vooral vind ik de bewerking niet zo geslaagd. Tonemapping lijkt mij; niet dat daar iets verkeerd mee is maar in dit geval vind ik de bewerking niet zo goed." Fijn dat je dat zegt en vind, maar wat kan je me dan aanbevelen?
                          Ten slotte dit nog, ik ben blij als er iets anders gezegd wordt dan ooh en aahh want leren doe je meer uit opbouwende kritiek denk ik zo!

                          Comment


                          • #14
                            2 foto's waarvan eentje belicht op de raampartij en dan met een laagmasker werken had ik liever gezien.

                            Blijft natuurlijk altijd persoonlijke smaak.
                            α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                            Flickr____No place to be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ook in een kasteel geweest..

                              Hele mooie bewerking, en superlocatie

                              grtjs, Frank

                              Comment

                              Working...
                              X