Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic GH3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panasonic GH3

    Ziet er heel goed uit. Magnesium Body. Vertical Grip voorzien. Spatwater en stofdicht. Sensor zou geen multiaspect meer zijn zoals GH2 .. misschien zelfde Sony sensor dan de OMD EM5 ? 16mp.
    Video 72 Mbps.. 60 Fps in 720 of 1080 is nog niet duidelijk. Blijkbaar draaibaar scherm. Zou voorgesteld worden op 18 September op Photokina.
    Lijkt voor mij interessant als tweede Body naast mijn OMD (of OMD als 2e Body).

    Hoewel de camera nog niet officieel is aangekondigd, heeft Panasonic heeft een promotievideo van de Lumix GH3 op YouTube geplaatst. De video verklapt alvast enkele indrukwekkende specificaties. Vooral de video-bitrate is opvallend hoog.

    Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

  • #2
    Re: Panasonic GH3

    Ze worden mooier en mooier. Zelfvind ik het jammer dat deze panasonic weer groter wordt waarschijnlijk terwijl ik juist de grootte en het gewicht het grootste voordeel vindt van m43..
    http://forums.dpreview.com/forums/re...hread=42494103
    Mijn Foto's

    Comment


    • #3
      Re: Panasonic GH3

      Ja daar heb je gelijk in en in combinatie met een 12-35 2.8 verlies je nog meer compactheid. De Gh2 kwam ook al aardig in de buurt van een Canon 550D en deze GH3 zou nog groter zijn. Natuurlijk een 17-55 van Canon Nikon is wel uit de kluiten gewassen tegenover de 12-35... Laat het nu net daarom de reden zijn waarom ik deze laatste niet wil kopen ondanks dat dit een zeer goede lens zou zijn.
      Maar toch benieuwd naar deze mooie GH3.
      Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

      Comment

      Working...
      X