Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nederlandse online shops

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nederlandse online shops

    Hoi,

    nog een paar vraagjes. Ik heb al gemerkt dat er een aanzienlijk prijsverschil is met nederlandse en duitse prijzen. Nu is mijn vraag, gaat het hier over dezelfde toestellen (of is er ergens een miniem verschil dat ik over het hoofd zie)??
    Is het trouwens veilig om er een te kopen op zo een nederlandse online webwinkel?? iemand al ervaring mee (goede of slechte)??
    Ik heb ook al gezien dat er bij sommige toestellen twee versies zijn: een goedkopere gewone versie en een nederlandse versie met nederlandse garantie. wat is het verschil??

    Ik moet voor het werk naar nederland deze week, is het aan te raden om er in een fotowinkel daar eentje te kopen?
    Ik veronderstel dat er zowel in belgie als in nederland 1 jaar garantie op zit en als er iets mis mee is je hem ook hier kan binnendoen in een fotowinkel aangezien het toch gaat om 'fabrieksgarantie'?? de belgische winkels sturen zoiets toch ook naar de fabriek terug om te laten herstellen denk ik??

    alvast bedankt
    greetz!
    Nikon D7100 + 18-135 f3.5-5.6 + Sigma 70-300 APO DG Macro 4.0-5.6

  • #2
    Hallo Duckman,

    Ik heb alleen maar goede ervaringen met nederlandse online winkels en ik heb erg veel via dit soort winkels gekocht. Je nebt dezelfde garantie als wanneer je in 'gewone' winkels koopt en de wet schrijft voor dat de winkelier zorg moet dragen voor de garantie. Dit zal in de meeste gevallen betekenen dat hij het naar de inporteur/fabrikant opstuurt. Ik kijk altijd wel uit dat er een adres wordt gegeven, en niet alleen een postbus of een mobiel nummer. Bij de meeste webwinkels kun je zelf de spulen afhalen, dan weet je helemaal zeker dat het goed zit. De spullen zijn vaak goedkoper omdat ze paralel worden geïmporteerd (mijn recent aangeschafte Powershot G5 komt uit Amerika, maar de winkelier moet voor de garantie zorgen).

    Hopelijk heb je hier wat aan,

    Yorick

    Comment


    • #3
      thanks, misschien dat ik het dan ook maar eens riskeer
      Nikon D7100 + 18-135 f3.5-5.6 + Sigma 70-300 APO DG Macro 4.0-5.6

      Comment

      Working...
      X