Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nostalgie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nostalgie

    Wat zouden jullie aan de compo veranderen? Binnenkort gaat deze naar de schroothoop en ik wou er toch nog een mooie herinnering aan houden
    Ik heb nog 8 dagen om terug te gaan...



    bedankt voor het kijken!
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

  • #2
    Re: Nostalgie

    Iets meer naar links gaan staan.. die witte fiat letters in t midden van de foto trekken direkt mijn aandacht en die uitlaat ervoor stoort me een beetje.
    eventueel ook hogere/lagere standpunten proberen
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

    Comment


    • #3
      Re: Nostalgie

      Moeilijk te zeggen zo, al kun je de compo wel wat spannender maken denk ik. Misschien eens een ander standpunt proberen, op je buik bijvoorbeeld met een groothoeklens? (ik denk maar even hardop). Je zou ook eens in het donker kunnen terugkeren om je onderwerp met een zaklamp te belichten, dan creëer je meteen een heel andere sfeer en storen die bomen ook niet meer. Nu lijkt het alsof die bomen met je onderwerp vergroeid zijn. Gewoon veel experimenteren en genieten.

      Comment


      • #4
        Re: Nostalgie

        vind het iets te dichtbij.
        het je ook opnamen van die ploeg..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Nostalgie

          Ik zou ook wat meer afstand nemen!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Nostalgie

            Vooral de naam FIAT. Kleuren spreken me zeker aan.

            Comment


            • #7
              Re: Nostalgie

              ik zou die ook van alle kanten proberen, frontaal met groothoeklens, meer op je buik, los van de bomen, fiat leesbaar (enkel tips zoals hier al geschreven), ook zou ik grote grashalmen ed afknippen. Ik zou toch ook proberen om een deel vooran mee te hebben op je foto.
              Mooie kleur overigens
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: Nostalgie

                Deze namiddag al die tips gaan uitproberen. Alleen... moet het weer nog een beetje meewerken
                Touch the Earth...Gently
                www.passionsenfrance.com

                Comment


                • #9
                  Re: Nostalgie

                  probeer hem ook een diagonaal te fotograferen. Succes ermee !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nostalgie

                    ook proberen de bomen-party rechts te vermijden, zonde dit naar de schroothoop moet, t'is een museum stuk, en ideaal voor een HDR omzetting, Grtzzz.
                    Nikon D90

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nostalgie

                      Oorspronkelijk geplaatst door bruce61 Bekijk bericht
                      ook proberen de bomen-party rechts te vermijden, zonde dit naar de schroothoop moet, t'is een museum stuk, en ideaal voor een HDR omzetting, Grtzzz.
                      Het weer is niet je-dat vandaag. Dus morgen jullie tips gaan uitproberen. Bedankt
                      @Bruce61 : hoe begin je daaraan? (HDR) want ik vind dat eigenlijk wel mooi.
                      Hij en nog veel andere museumstuken staan op privé-grond die gaat verkaveld worden. Zonde hé
                      Touch the Earth...Gently
                      www.passionsenfrance.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nostalgie

                        Het lage standpunt is goed. Misschien wat meer diagonaal zodat de voorzijde er ook opstaat en de FIAT ononderbroken.
                        De saturatie van groen mag wat hoger, het geheel is wat flets.

                        HDR: toestel op autobracketing 3 of 5 beelden ( best met statief ) nabewerking met Photomatix of CS.
                        Photography is an art of observation.

                        Comment

                        Working...
                        X