Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lekkervers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lekkervers

    Zoals ik al eerder vertelde ben ik terug van (lang) weg geweest.
    daarom hier een stilleven. ik hoop dat het iets is. anders eet je ze maar op... :-)

    Art is not what you see, but what you make others see. Edgar Degas



    Fuji S3 pro, SB600 en wat glas

  • #2
    Re: lekkervers

    Ik vind dit een leuke, twijfel of de eerste tomaat nog iets scherper hoefde... Vooral op het kroontje dan maar leuk!
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: lekkervers

      oei hoeveel ga je er nog posten ? Heb op je vorige gereageerd.

      Comment


      • #4
        Re: lekkervers

        Oei dat is niet de bedoeling dan ga ik maar eens verwijderen
        Art is not what you see, but what you make others see. Edgar Degas



        Fuji S3 pro, SB600 en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: lekkervers

          Ik zou ze er nog es opzette. Kunt nooit zeker genoeg zijn ... (voor moest je het niet door hebben, dit is sarcasme ...)
          If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

          Comment


          • #6
            Re: lekkervers

            Oorspronkelijk geplaatst door KVM77 Bekijk bericht
            Ik zou ze er nog es opzette. Kunt nooit zeker genoeg zijn ... (voor moest je het niet door hebben, dit is sarcasme ...)
            Ik wist niet dat er hier zo graag tomaten gegeten werden vandaar .... :-)
            Art is not what you see, but what you make others see. Edgar Degas



            Fuji S3 pro, SB600 en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: lekkervers

              Hier eentje die volgens mij scherper zou moeten zijn en anders tja naar de oogarts zeker :-)

              Art is not what you see, but what you make others see. Edgar Degas



              Fuji S3 pro, SB600 en wat glas

              Comment


              • #8
                Re: lekkervers

                Oorspronkelijk geplaatst door FotoBen Bekijk bericht
                Oei dat is niet de bedoeling dan ga ik maar eens verwijderen
                Moderator Note: Je kunt zelf geen begonnen topic of post verwijderen. Daarvoor dien je de Mods te contacteren, en dat doe je door het uitroepteken te gebruiken links onder je post.


                Maar ik zie dat een collega Mod jouw dubbele en driedubbele topic reeds heeft verwijderd.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: lekkervers

                  Ok bedankt ik dacht telkens dat post niet gelukt was
                  En tja ben na een beroerde ziekte terug (4 jaar) sorry dat ik ondertussen die dingen vergeten ben
                  Last edited by FotoBen; 13 september 2012, 13:20.
                  Art is not what you see, but what you make others see. Edgar Degas



                  Fuji S3 pro, SB600 en wat glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: lekkervers

                    ik hoop dat deze wel scherp is ?
                    ik zie idd niet meer zo goed denk ik maar eens voor een brilletje ga
                    Art is not what you see, but what you make others see. Edgar Degas



                    Fuji S3 pro, SB600 en wat glas

                    Comment


                    • #11
                      Re: lekkervers

                      Oorspronkelijk geplaatst door FotoBen Bekijk bericht
                      ik hoop dat deze wel scherp is ?
                      ik zie idd niet meer zo goed denk ik maar eens voor een brilletje gaan
                      Als je foto's hebt verkleind naar het BD-formaat worden ze iets onscherper.
                      Het verdient daarom aanbeveling om na het verkleinen een na-verscherping
                      toe te passen.
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

                      Comment


                      • #12
                        Re: lekkervers

                        Oorspronkelijk geplaatst door FotoBen Bekijk bericht
                        Ok bedankt ik dacht telkens dat post niet gelukt was
                        En tja ben na een beroerde ziekte terug (4 jaar) sorry dat ik ondertussen die dingen vergeten ben
                        Moderator Note: Welcome back, zou ik zeggen. Intussen is het forum nogal veranderd (vooral uiterlijk). De Beginnershoek wordt vooral gemodereerd door mijn collega !Bart, maar omdat ik toch in deze topic postte...
                        Laat het nu maar zo, maar in het vervolg kun je beter je updates bij in de beginpost zetten. Je kunt daar in principe aan (tenminste als het geen jaar oud is; dan kan alleen een Mod wijzigingen aanbrengen), door te klikken op Bericht bewerken:

                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment

                        Working...
                        X