Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

firmware update 7D 2.0.3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • firmware update 7D 2.0.3

    Voor de geintreseerden nieuwe update van vandaag voor nog een paar kleine "bugs"


  • #2
    Re: firmware update 7D 2.0.3

    Iemand de nieuwe firmware V2 op de 7D al geinstalleerd ? ervaringen ?
    Eos 7D, canon 28-135, sigma 17-70mm F2.8, canon 70-200mm F4, canon 85mm F1.8

    Comment


    • #3
      Re: firmware update 7D 2.0.3

      Ik heb zoals zovelen de 2.0.0 versie er een maand opstaan en alles werkt zoals beschreven.

      Comment


      • #4
        Re: firmware update 7D 2.0.3

        Heb zojuist firmware 2.0.3 gedownload en geïnstalleerd. Moest achteraf wel mijn klok en datum juist zetten. Heb tevens nieuwe handleiding (vanaf v.2) gedownload, zowel in het E als het NL, voor de nieuwe mogelijkheden.
        Als er eventueel nog instellingen zijn die opnieuw moeten aangepast worden, dan hoor ik dat graag!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: firmware update 7D 2.0.3

          Gaan ze die 7D blijven updaten met nieuwe firmware, of gaan ze misschien ooit nog een opvolger uitbrengen?

          Ik heb de indruk dat Canon het moeilijk krijgt met de ontwikkeling van nieuwe sensors, ze gebruiken nu al in bijna alle EF-S camera's de sensor van de 7D.
          De andere merken hebben ondertussen wel nieuwe sensors.

          Niet dat de 7D geen goede camera zou zijn, maar de evolutie staat bij de 1,6x crop camera's van Canon al een paar jaar stil...
          Echte verbeteringen zijn er bij Canon in dat segment niet meer geweest sinds de 7D op de markt kwam (dat is nu al 3 jaar geleden?).
          Last edited by Black B@ndit; 14 september 2012, 15:05.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment

          Working...
          X