Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hou het dan maar kort !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hou het dan maar kort !

    1.

    Voor de compo ben ik nog niet helemaal zeker of deze wel leuk is. (bedoel de voorwerpen t.opzichte van elkaar).



    2. nieuwe foto update : zonder rood licht, groter crop.


    3. Vernieuwde uitgave.

    Last edited by Loeky; 14 september 2012, 07:35.

  • #2
    Re: Hou het dan maar kort !

    leuk gedaan
    en je titel ontlokt bij mij een glimlach, (ervan uitgaande dat je het boek hebt gelezen..?)
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Hou het dan maar kort !

      Leuk idee. Compo ziet er goed uit, behalve dat je het boek vanonder misschien beter niet had aangesneden. Dat rood licht vind ik te hard, ben benieuwd hoe het eruit zou zien mocht de kaars in een gewoon glas staan.

      Comment


      • #4
        Re: Hou het dan maar kort !

        @ Bouk : ben net begonnen, maar mijn zus heeft het wel helemaal gelezen, haar kritiek aangehoord en dus weet ik waarover je het heb. Eigenlijk is het haar boek, en zag hem op tafel liggen. Toen ik de titel las, vond ik die al op zich erg grappig, een geschiedenis van iets, is voor mij toch al lang en redelijk uitgebreid en van bijna alles... hoe lang wordt dat dan wel dacht ik bij mezelf. Dus besloot ik zelf er een titel aan te koppelen en een stilleven van te maken, met zichtbaarheid op de titel.

        @ Jefzor : ik ben blij met wat je hier schrijft. Ik aarzelde met die crop omdat ik mij echt afvroeg of het boek nu helemaal erop hoefde of niet. En dat rood licht, ja deze morgen toen ik de foto zag dacht ik daar ook aan. Ik zal hem nog kieken, met een glazen houdertje, ik moet zoiets wel in huis hebben. Ik ga me nu eventjes zetten op stillevens, moet toch lukken met alle spullen in huis en daarmee de composities oefenen. Lijkt me interessant.

        Comment


        • #5
          Re: Hou het dan maar kort !

          Vind de rode schaduwen nogal overwegend, zelf zou ik de bril omdraaien gelijk men er door kijkt!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Hou het dan maar kort !

            Ik denk dat het zachter zou kijken met minder rood.
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

            Comment


            • #7
              Re: Hou het dan maar kort !

              Ja, jullie hebben gelijk. Er komt een nieuwe versie.

              Comment


              • #8
                Re: Hou het dan maar kort !

                update is klaar maar toch is het nog niet helemaal zoals ik het wens. Dus morgen opnieuw.

                Comment


                • #9
                  Re: Hou het dan maar kort !

                  Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                  update is klaar maar toch is het nog niet helemaal zoals ik het wens. Dus morgen opnieuw.
                  Graag, want die halo rond de letters ...
                  Zoiets moet je toch ook zelf opvallen, dus waarom geplaatst ?
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hou het dan maar kort !

                    Oei, neen dat had ik echt helemaal niet gezien. Hoe is dat nou mogelijk. Ik weet het teveel verscherpt. Had maar oog voor dat soldaatje, hij komt nooit scherp genoeg uit de bus, vind ik. Dat was vooral mijn reden dat ik niet helemaal tevreden was. Het kaarslicht gaf ook meer licht dan de rode versie en dus moest ik - stoppen plaatsen wat ten goede kwam aan kaarslicht maar het beeld werd erg donker. Daar had ik al heel de tijd mijn aandacht op gericht. Maar de fouten zie je pas echt goed op groot scherm.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hou het dan maar kort !

                      Dat is het wat het moest worden. Ben er geraakt.

                      Comment

                      Working...
                      X