Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony a700 als nieuw, Minolta 28-135 f4-4.5, Samyang 14mm f/2.8.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Sony ] Sony a700 als nieuw, Minolta 28-135 f4-4.5, Samyang 14mm f/2.8.

    - Sony a700, als nieuw. VERKOCHT
    Wegens overstap van a850 naar a77 verkoop ik deze back-upcamera (die meer in mijn kast gelegen heeft dan wat anders).

    Deze 12 Mp semi-professionele camera heeft slechts een paar duizend clicks gedaan en is niet van nieuw te onderscheiden. Het is zonder overdrijven echt een pracht-exemplaar.

    De camera komt, als nieuw, in de originele doos met alles wat er op en er bij hoort:
    handleidingen, CD, draagriem, oplader, batterij, papieren, remote controller, kabels en dergelijke.
    Plus een Kingston 8Gb CF-kaart (133X) en een plastic LCD-beschermer er bovenop.

    Mijn (vaste) vraaprijs voor dit alles is slechts 330 Euro.
    Voor deze prijs ga je nergens een a700 vinden in zo'n prachtige, ongebruikte staat, daar ben ik 100% zeker van.

    - Minolta 28-135 f/4-4.5. De beroemde "secret handshake".
    Mijn exemplaar is in een zéér mooie staat met slechts enkele heel minieme gebruikssporen. Glas en werking is perfect. Wordt verkocht met de originele doppen plus een "Praktica 72mm circular pol-filter". Werkt probleemloos op alle Sony camera's, ook de SLT's.
    Vraagprijs 210 Euro Update: verlaagde prijs: 195 Euro (of doe me een redelijk bod).

    -Samyang 14 f/2.8 ED AS IF UMC met a-mount (Deze lens past dus op alle Sony alpha-camera's).
    Ik heb deze lens nieuw aangekocht in april 2011 en deze sindsdien nauwelijks of niet gebruikt.
    De lens is dan ook nog altijd niet van nieuw te onderscheiden en komt in de originele doos met alles wat er ook nieuw bijhoort (etui, papieren, factuur, lensdoppen..).
    Vraagprijs 240 Euro. Update: verlaagde prijs 230 Euro (of doe me een redelijk bod).


    Liefst afhaling (in Maldegem), maar verzending is eventueel ook mogelijk.
    Contacteer me gerust voor foto's of indien er vragen zijn.
    Last edited by Dekeuj; 26 september 2012, 20:41.

  • #2
    Re: Sony a700 als nieuw, Minolta 28-135 f4-4.5, Samyang 14mm f/2.8.

    Schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment

    Working...
    X