Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlissingen in zicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vlissingen in zicht

    In de verte rechts kan je net vlissingen zien , Om deze foto te kunnen maken moest ik over een 500 meter lange dijk van dikke stenen lopen (zie voorgrond)
    Ik had mijn sandalen aan en dat was echt niet handig , zeker niet in het terugkeren want dan was het al goed donker.
    Eigenlijk ging ik gewoon een foto gaan nemen van het strand, maar net als altijd bij mij draait het uit op totaal iets anders .



  • #2
    Re: Vlissingen in zicht

    Vind hem mooi. Een puntje van kritiek maar dat is ook persoonlijke smaak. Door je lange sluitertijd is je lucht hier ook onscherp geworden wat soms werkt, maar bij deze foto stoort het me eerder en neemt het de aandacht wat weg.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Vlissingen in zicht

      Mooi
      Ik zie ook graag die reflecties van de kleuren (wel wat fel)
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Vlissingen in zicht

        Mooi, maar kon je die nu losse driehoek in de voorgrond niet verbinden met die pier verderop ?
        Je miste dan waarschijnlijk Vlissingen maar nu is dat ook eerder een randverschijnsel hé
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Vlissingen in zicht

          Mooie kleuren en knappe weerspiegeling.
          'k Volg Frakske wel in zijn opmerking ivm de compo.
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

          Comment


          • #6
            Re: Vlissingen in zicht

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Mooi, maar kon je die nu losse driehoek in de voorgrond niet verbinden met die pier verderop ?
            Je miste dan waarschijnlijk Vlissingen maar nu is dat ook eerder een randverschijnsel hé
            ook mijn mening
            groetjes Ingrid

            Comment

            Working...
            X