Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

09:08

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 09:08

    Graag jullie mening.

    09-08 by meknoy, on Flickr



    Bedankt,
    groetjes
    meknoy

  • #2
    Re: 09:08

    Nog geen reacties? Ik vind hem zeer geslaagd hoor
    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust

    Comment


    • #3
      Re: 09:08

      mooi en een goed idee.
      maar die plant past geheel niet in dit plaatje.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: 09:08

        Ik vind de plant wel iets toevoegen. Het licht van de lamp zorgt voor een leuk contract met de bladeren.
        Het enige minpuntje dat ik kan zien (voor mij) is dat de stoel rechts modern oogt tov de retro look van de rest.
        Nikon shooter - Samyang fan

        Comment


        • #5
          Re: 09:08

          Mooi, zuiver, daar hou ik van. Leuk idee om blauw daglicht te contrasteren met warm kunstlicht. Aanpassingen die ik dan persoonlijk weer zou uitvoeren zijn:
          • het terugblenden van saturatie in iets (te) blauwe details als de klok, de reflectie in de stoel, onderste rand van de poef (is dit een iets te gesatureerde tone-mapping op blauw/groen?);
          • het wegshoppen van een paar details: de elektriciteitskabeltjes, de 2 blauwe vensterreflecties in de linkse lamp (de lamprefletie zou 'k dan wel weer laten), de reflecties in de kader of misschien beter zelfs de volledige kader (want die zit me nogal dicht op de cadrage);
          • misschien een paar aanpassingen in de setup: kader verhangen naar de linkerkant van het beeld (en iets lager), de plant afvlaggen van ofwel enerzijds de lamp links buiten beeld om de felgroene bladeren te vermijden, anderzijds beter zou misschien zijn van het rechtstreekse daglicht eraf te houden zodat de blauwe schijn erop verdwijnt. Ook het klokje zit ietwat ostentatief in beeld. misschien wat minder centraal en een beetje schuin (dynamiek, minder geënsceneerd) plaatsen zou minder opvallen (onder het motto van "laat de kijker maar een beetje zoeken").
          Anyway, goed idee, correcte shot, knap beeld. ik zie graag nog meer van dat zulks!

          Cheers,
          F.

          Comment


          • #6
            Re: 09:08

            Bedankt voor jullie reacties.
            Door de weinige tijd heb ik maar enkele shots kunnen maken.
            Die waar de eigenaars in beeld zitten volgt zeker nog.

            Groeten

            Comment


            • #7
              Re: 09:08

              Prachtige foto, sjiek!

              Comment


              • #8
                Re: 09:08

                Lelijk retro decor mooi op de plaat gezet.

                Comment

                Working...
                X