Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flits nikon d3000 stuk. ( vraag over garantie )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • flits nikon d3000 stuk. ( vraag over garantie )

    een vraagje. mijn naam is lucien en ben hier nieuw. dus schiet niet op de pianist als dit draadje op een verkeerde plaats staat.

    ik heb voor mijn op pensioen stelling van de collega's de d3000 als afscheid geschenk gekregen.

    maar na enkele maanden heeft blijkbaar de flits het begeven . dus nog garantie volgens mij.

    maar nu de vraag .
    het toestel is aangekocht in carrefour winkel keten.
    maar ik zoek het niet daar mijn toestel binnen te dragen . slechte ervaring met andere zaak toestel maanden weggeweest.
    zou ik mijn fototoestel bij een andere zaak mogen of kunnen binnen brengen onder deze garantie. of moet dit gebeuren waar het gekocht is.
    alvast dank.
    voor antwoord.
    lucien.

  • #2
    Re: flits nikon d3000 stuk. ( vraag over garantie )

    Waarschijnlijk is het (zoals op een ander topic al aangegeven) goedkoper om een goedkope (eventueel tweedehands) externe flitser te kopen, deze geven sowieso beter kwaliteit (hoger op de camera = geen kans om zonnekap op foto te zien)

    Comment


    • #3
      Re: flits nikon d3000 stuk. ( vraag over garantie )

      Oorspronkelijk geplaatst door henri108 Bekijk bericht
      Waarschijnlijk is het (zoals op een ander topic al aangegeven) goedkoper om een goedkope (eventueel tweedehands) externe flitser te kopen, deze geven sowieso beter kwaliteit (hoger op de camera = geen kans om zonnekap op foto te zien)
      Als het onder garantie valt dan zal dat wel het goedkoopste zijn, normaal is de garantie van Nikon en zou je dat bij elke dealer moeten kunnen binnen brengen. of rechtstreeks bij procirep de nikon hersteldienst.

      Comment


      • #4
        Re: flits nikon d3000 stuk. ( vraag over garantie )

        Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
        Als het onder garantie valt dan zal dat wel het goedkoopste zijn, normaal is de garantie van Nikon en zou je dat bij elke dealer moeten kunnen binnen brengen. of rechtstreeks bij procirep de nikon hersteldienst.
        Uiteraard, maar ik veronderstelde (misschien verkeerd), dat het buiten garantie was (niet recentste toestel).

        Comment


        • #5
          Re: flits nikon d3000 stuk. ( vraag over garantie )

          mensen ik ben echt onder de indruk van de snelle reacties die men hier heeft.
          het helpt me echt vooruit.

          ja inderdaad valt het nog onder garantie is aangekocht op 28/12/2010 . als geschenk gekregen voor mijn op pensioen gaan van de collega's.
          en ja dan moet men tevreden zijn met wat men krijgt al was dan al de D3100 reeds uit.
          en door min of meer toch een toestel te hebben die wat kan heb ik ook de kriebels te pakken om al wat te fotograferen met moet ergens beginnen.
          al is dat niet gemakkelijk om als leek daar et beginnen zonder hulp.

          en wat betreft het toestel dan trek ik mijn stoute schoenen aan om het in een andere winkel binnen te dragen we zien wel wat ze gaan antwoorden. en zoniet probeer ik het via de bijgesloten link hier boven.

          daarom heb ik nu een goed forum gevonden waar ik nogwel zal terug komen met veel vragen.

          alvast nogmaals dank

          Comment


          • #6
            Re: flits nikon d3000 stuk. ( vraag over garantie )

            Oorspronkelijk geplaatst door lucien uit belgie Bekijk bericht
            mensen ik ben echt onder de indruk van de snelle reacties die men hier heeft.
            het helpt me echt vooruit.

            ja inderdaad valt het nog onder garantie is aangekocht op 28/12/2010 . als geschenk gekregen voor mijn op pensioen gaan van de collega's.
            en ja dan moet men tevreden zijn met wat men krijgt al was dan al de D3100 reeds uit.
            en door min of meer toch een toestel te hebben die wat kan heb ik ook de kriebels te pakken om al wat te fotograferen met moet ergens beginnen.
            al is dat niet gemakkelijk om als leek daar et beginnen zonder hulp.

            en wat betreft het toestel dan trek ik mijn stoute schoenen aan om het in een andere winkel binnen te dragen we zien wel wat ze gaan antwoorden. en zoniet probeer ik het via de bijgesloten link hier boven.

            daarom heb ik nu een goed forum gevonden waar ik nogwel zal terug komen met veel vragen.

            alvast nogmaals dank
            ik denk dat wel meer mensen met een cadeau uit een andere winkel bij de winkel van hun keuze.

            Laat ook wat foto's zien dat vind ik hier het leerrijkst.

            Comment


            • #7
              Re: flits nikon d3000 stuk. ( vraag over garantie )

              toestel binnen gedragen . in de zaak waar ik mijn flits en lens heb bijgekocht .
              was geen probleem. enkel zou het kunnen volgens de verkoper dat nikon zelf een probleem maakt.
              wat is de uitleg dat het toestel niet aangekocht is in belgie daar carrefour een franse firma is. dus als carrefour het teostel aangekocht heeft bij nikon franrijk is er geen garantie.
              lijkt me aardig ik hen of beter mijn collega's hebben het toch aangekocht in belgie. dus zou het toch onder de wet van belgie moeten vallen of heb ik het mis.

              lucien.

              Comment


              • #8
                Re: flits nikon d3000 stuk. ( vraag over garantie )

                Het is europese wetgeven en dus europese garantie normaal Veel van mijn spullen zijn ook in Frankrijk gekocht (ik woon op de grens) en heb overal net als in België 2 jaar
                Webstek in opbouw

                Comment


                • #9
                  Re: flits nikon d3000 stuk. ( vraag over garantie )

                  Wettelijk: onder de 3mnd vervangen onder garantie, tussen 3-6mnd herstellen of vervangen, na 6 mnd herstellen.
                  Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
                  flickr

                  Comment

                  Working...
                  X