Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's samenvoegen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's samenvoegen

    Bestaat er een programma om 10 opnames (burstopnames van een lopende persoon) op 1 foto te krijgen?
    Voorbeeld
    Last edited by Debruri; 8 september 2012, 17:27. Reden: Toevoegen voorbeeld
    EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
    debruri.be

  • #2
    Re: Foto's samenvoegen

    Moderator Note: Alle onnodige reacties verwijderd.


    Ik zou een programma aanraden dat lagen en laagmaskers ondersteunt en daarbij denk ik uiteraard op de eerste plaats aan Photoshop. Maar ik meen dat de recentere versies van Photoshop Elements ook laagmaskers ondersteunen.
    Je kunt het zelfs met een gratis programma als Perfect Layers.

    Ik ben eens gaan zoeken naar recente topics over hetzelfde, en vind de volgende. Opgelet: deze gaan niet meteen over "welk programma?" maar "hoe?".
    Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.


    Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Foto's samenvoegen

      Moderator Note: Off topic posts verwijderd.
      Er is een verschil tussen de letter en de geest, en dat weet je maar al te goed, HJ. Of maak jij alleen maar (nutteloze) posts om je aantal op te drijven?
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Foto's samenvoegen

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht

        Ik zou een programma aanraden dat lagen en laagmaskers ondersteunt en daarbij denk ik uiteraard op de eerste plaats aan Photoshop. Maar ik meen dat de recentere versies van Photoshop Elements ook laagmaskers ondersteunen.
        Je kunt het zelfs met een gratis programma als Perfect Layers.

        Ik ben eens gaan zoeken naar recente topics over hetzelfde, en vind de volgende. Opgelet: deze gaan niet meteen over "welk programma?" maar "hoe?".
        Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.


        http://forum.belgiumdigital.com/f7/h...to-360770.html
        Bedankt voor de links, ben wel geen Photoshopper maar met dat programma “Perfect Layers” en de ‘hoe’s” moet dat “perfect” lukken.
        Nu me nog wat verdiepen in de werkmethode en dan komt dat wel in orde.
        EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
        debruri.be

        Comment

        Working...
        X