Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tea-time 2.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tea-time 2.

    .









    LINK NAAR DE EERSTE ´TEA/TIME´.


    Ik weet niet of dit zo als tweeluikje mag? Los vind ik ze nml niet goed de sfeer weerspiegelen.



    En... oh ja, ben ik de enige die thema 'food' mist?
    Last edited by maMarina; 8 september 2012, 09:03.

  • #2
    Re: Tea-time 2.

    vind ze heel knap. Maar, ik weet dat het niet de bedoeling is, maar de rechtse apart vind ik absoluut top! de linkse zit net iets te krap in't kader. Maar desalniettemin, heel mooi!
    Last edited by Cytochrome; 8 september 2012, 10:09.
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: Tea-time 2.

      spijtig dat er in die rechtse iets wazig in de linkerbenedenhoek staat
      anders was da mijne favoriet met da mooi contrast van da groen
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Re: Tea-time 2.

        Heel mooi. Vooral die rechtse. Zou warempel zin krijgen in een kopje thee, en
        dat is even zo zeldzaam als een atheďst die op de knieën gaat en bid.

        Comment


        • #5
          Re: Tea-time 2.

          Vind het rechtse beeld fris en sprankelend, het linkse beeld past daar niet bij qua kleur en helderheid. Als tweeluik niet zo geslaagd dus niet

          Comment


          • #6
            Re: Tea-time 2.

            Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
            .










            Ik weet niet of dit zo als tweeluikje mag? Los vind ik ze nml niet goed de sfeer weerspiegelen.
            Let wel, drie (lees meer dan 1) verschillende afbeeldingen ( aparte jpg's, die samen één geheel vormen van maximaal 900 pixels, worden ook niet toegelaten, het moet duidelijk om één foto gaan.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Tea-time 2.

              Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
              vind ze heel knap. Maar, ik weet dat het niet de bedoeling is, maar de linkse apart vind ik absoluut top! de rechtse zit net iets te krap in't kader. Maar desalniettemin, heel mooi!


              Dank je wel, het is ook meer thematisch bij elkaar gezet , om de sfeer duidelijker neeer te leggen.
              Last edited by maMarina; 8 september 2012, 08:58.

              Comment


              • #8
                Re: Tea-time 2.

                Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                spijtig dat er in die rechtse iets wazig in de linkerbenedenhoek staat
                anders was da mijne favoriet met da mooi contrast van da groen
                Bedankt voor je mening! Ik had er ook naar gekeken, maar vond dat dat als een soort sluier/functie wel werkte. Maar misschien ook niet, ik zal nog eens naar kijken!

                Comment


                • #9
                  Re: Tea-time 2.

                  Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
                  Dank je wel, het is ook meer thematisch bij elkaar gezet , om de sfeer duidelijker neeer te leggen.
                  tja..dat begrijp ik, maar je vroeg of zo,n tweeluikje mocht en dat is negatief.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tea-time 2.

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    tja..dat begrijp ik, maar je vroeg of zo,n tweeluikje mocht en dat is negatief.
                    grt,bouk.
                    Dank je, Bouk! Ik beloof het niet meer te doen!!! Moet deze nu weg= Of zal ik ander die eerste er iets groter bijzetten als update?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tea-time 2.

                      Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
                      Dank je, Bouk! Ik beloof het niet meer te doen!!! Moet deze nu weg= Of zal ik ander die eerste er iets groter bijzetten als update?
                      gebruik het uitroepteken.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tea-time 2.

                        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                        Heel mooi. Vooral die rechtse. Zou warempel zin krijgen in een kopje thee, en
                        dat is even zo zeldzaam als een atheďst die op de knieën gaat en bid.
                        Wow, Doudeke! Ik ben vereerd.
                        En ik luister altijd wel graag naar je.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tea-time 2.

                          Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
                          Vind het rechtse beeld fris en sprankelend, het linkse beeld past daar niet bij qua kleur en helderheid. Als tweeluik niet zo geslaagd dus niet

                          Bedankt voor je mening! Ik begrijp het volledig, het is dan ook meer thematisch illustratief bedoeld.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tea-time 2.

                            Mooie tweeluik, en persoonlijk zie ik geen enkele reden om dit te verbieden.
                            Ik lees in wat bouk citeert (graag een link naar de bron): Drie...
                            Dit zijn er maar twee. Ik heb vorig jaar zelf een tweeluik geplaatst.
                            Ik denk dat we, zeker voor zoiets, wat minder met de regels moeten zwaaien.
                            Last edited by LesC; 8 september 2012, 09:25.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Tea-time 2.

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              gebruik het uitroepteken.
                              grt,bouk.
                              Excuus, ik snap het niet.

                              Comment

                              Working...
                              X