Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

heel velle gele baanmachine..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • heel velle gele baanmachine..

    [CENTER][

    Uploaded with ImageShack.us/CENTER]

    goed of slecht ??
    groeten erik.
    Last edited by elrik; 7 september 2012, 08:29.

  • #2
    Re: heel velle gele baanmachine..

    en steuntjes om de motor tegen val beschadigingen te beschermen
    de rijder zal wel liefhebber zijn van asfalt eczeem

    staat er scherp op

    Comment


    • #3
      Re: heel velle gele baanmachine..

      Mis hier het 'fel geel' van de motor.
      Na 29 jaar motorrijden zou ik persoonlijk de man een raad geven: laat je helm ook maar thuis!
      Photography is an art of observation.

      Comment


      • #4
        Re: heel velle gele baanmachine..

        Foto is knap, maar hij zal hopelijk voor hem wel niet al te snel bezig geweest zijn.
        Want dit is een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet : truitje met opgestroopte mouwen, jeansbroek, sportschoentjes...... benieuwd waarom hij handschoenen draagt..... omdat het stoer oogt ? En de helm..... waarschijnlijk omdat we deze 'tarter van het lot' zeker niet zouden herkennen ? Gelukkig zijn er ook slimme motorrijders.

        Comment


        • #5
          Re: heel velle gele baanmachine..

          Het gaat toch om de foto hier ?

          Ik vind hem er ook mooi opstaan, met een goede compositie en een goed standpunt. Maar de motor mocht er nog een beetje uitspringen, denk ik ?
          Wat meer contrast, of misschien een beetje saturatie om dat geel te laten knallen ?
          Hij lijkt mij wel scherp, maar heb je hem na het verkleinen voor hier nog een beetje verscherpt ? Dat mag hier gerust, vind ik.

          Je sluitersnelheid is 1/1000ste. Dat is wel erg snel. Nu heb je alles bevroren, en lijkt de motor stil te staan. Als je je sluitersnelheid een beetje verlaagt,
          krijg je meer beweging in bijvoorbeeld de wielen. Dat kan soms mooier zijn. Niet dat het per se hoeft, hoor! Als bevroren actie vind ik 'm knap.

          Comment


          • #6
            Re: heel velle gele baanmachine..

            deze foto is gemaakt op een afgesloten weg, en de persoon in kwestie ken k zelf niet..
            maar die waren daar zelf stunt aant ryden....
            achterwiel ,erboven op , ed
            andere foto's volgen nog ,maar bedankt voor de cometaar
            groeten erik

            Comment


            • #7
              Re: heel velle gele baanmachine..

              Staat er goed op!
              Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

              Comment


              • #8
                Re: heel velle gele baanmachine..

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Foto is knap, maar hij zal hopelijk voor hem wel niet al te snel bezig geweest zijn.
                Want dit is een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet : truitje met opgestroopte mouwen, jeansbroek, sportschoentjes...... benieuwd waarom hij handschoenen draagt..... omdat het stoer oogt ? En de helm..... waarschijnlijk omdat we deze 'tarter van het lot' zeker niet zouden herkennen ? Gelukkig zijn er ook slimme motorrijders.
                ik heb 10 jaar gestunt op de moto... moet je echt eens proberen te doen met een motopak aan.
                de snelheden die we halen terwijl we zoiets doen zijn niet gevaarlijk als het over schaafwonden gaat en dergelijke.
                vergelijk het met een val op een fiets.
                meeste van de stunters (ja zelfs die op de foto) hebben een broek aan waar bescherming in zit en zijn meestal vervaardigd uit kevlar toestanden.

                handschoentjes doen we aan omdat ALS je valt, het je eerste reflex is om je handen op het beton te planten.
                wij kwamen vroeger samen in het industrieterrein in oostende.

                grtz david

                Comment

                Working...
                X