Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tea-time.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tea-time.





    Hallo allemaal!
    Heel erg leuk om terug te zijn op een nieuwe frisse site!

    Van mij even wat zoets om het te vieren!

    LINK NAAR TEA-TIME 2
    Last edited by maMarina; 8 september 2012, 09:17.

  • #2
    Re: Tea-time.

    Alle 59 bezoekers, bedankt voor het kijken!

    Comment


    • #3
      Re: Tea-time.

      Dit is een sfeervol stilleven.
      De kleur van de bloemekes maken het geheel af.
      De mooie softe BG is een meerwaarde.
      Spijtig dat ik je exifs niet zie, want daar kan ik alleen maar van leren.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: Tea-time.

        Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
        Spijtig dat ik je exifs niet zie, want daar kan ik alleen maar van leren.


        moniq
        Dank je, Moniq!
        Staat exif er niet op? Uit m'n hooft was het f2,8 iso 100 50mm.
        Op een zonnige dag, maar stond in de schaduw.

        Comment


        • #5
          Re: Tea-time.

          de hooglichten mss net op het randje, maar wel een heel mooie plaat hoor!
          persoonlijk vind ik er net nog iets teveel blauw in zitten. Ik zou wat blauw er uit halen en de saturatie nog wat verhogen...
          facebook

          500px

          Comment


          • #6
            Re: Tea-time.

            Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
            de hooglichten mss net op het randje, maar wel een heel mooie plaat hoor!
            persoonlijk vind ik er net nog iets teveel blauw in zitten. Ik zou wat blauw er uit halen en de saturatie nog wat verhogen...
            Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat op mijn led-scherm op de laptop is dat ook precies de indruk. Ik ben zelfs teruggelopen naar de pc met een normaal monitor. En daar ziet het er normaal uit (mijn PC monitor is goed gekalibreerd)
            Ik vraag me dan nu ook af of ik uberhaupt mijn notebook voor fotodoeleinden kan gebruiken...

            Comment


            • #7
              Re: Tea-time.

              gezien mijn scherm ook gecalibreerd is denk ik dat we mss beide iets anders bedoelen. Ik heb even met het kleurpipet gekeken op bv de koekjes, en daar zie je toch dat er meer blauw in zit dan rood en groen. Nu, om het helemaal duidelijk te maken wat ik bedoel, dit linkje . enkel kleurbalans en verzadiging aangepast. Kan zijn dat je het niks vind hoor...
              Als de link weg moet, laat maar horen...
              facebook

              500px

              Comment


              • #8
                Re: Tea-time.

                Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
                gezien mijn scherm ook gecalibreerd is denk ik dat we mss beide iets anders bedoelen. Ik heb even met het kleurpipet gekeken op bv de koekjes, en daar zie je toch dat er meer blauw in zit dan rood en groen. Nu, om het helemaal duidelijk te maken wat ik bedoel, dit linkje . enkel kleurbalans en verzadiging aangepast. Kan zijn dat je het niks vind hoor...
                Als de link weg moet, laat maar horen...
                Hij hoeft absoluut niet weg, vind ik juist heel leuk dat je er een eigen voorstel van doet en er moeite voor neemt!
                Ik vind de warme zonnige versie ook heel erg mooi! Ik kan niet kiezen!

                Comment

                Working...
                X