Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tennis :)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tennis :)

    Het is weer een tijdje geleden.
    Was gister weer op de tennisbaan te vinden met mijn camera, een van de leukere.







    Misschien links bijsnijden?
    /?
    Canon EOS 7D mk ii - 100mm 2.8 IS - 70-200 2.8 IS mk II - Tamron SP 24-70 F2.8

  • #2
    Re: Tennis

    Idd. een leuke foto, maar even rechtzetten en ik word teveel afgeleid naar de onderste regel, helaas Ik zou dus links, rechts en onder wat afsnijden.

    Comment


    • #3
      Re: Tennis

      Mooie actiefoto maar ik zou toch een snellere sluitertijd gebruiken voor meer scherpte.
      De foto mag je ook recht zetten dat kijkt aangenamer.
      mvg,
      Eddy
      Je handtekening is storend
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Tennis

        Thanks voor snelle reacties Snellere sluitertijd had ik hogere iso moeten pakken en vanaf 1600 wordt de ruis op mijn 600d beetje matig.

        Excuses verkeerde handtekening gepakt (staat normaal rechtsonder en stuk kleiner)

        ik had zelf de gedachte om tot net onder die schuine balk en links tot die 2 witte plaatjes ongeveer weg te snijden?
        Canon EOS 7D mk ii - 100mm 2.8 IS - 70-200 2.8 IS mk II - Tamron SP 24-70 F2.8

        Comment


        • #5
          Re: Tennis

          Oorspronkelijk geplaatst door floris.1995 Bekijk bericht
          Thanks voor snelle reacties Snellere sluitertijd had ik hogere iso moeten pakken en vanaf 1600 wordt de ruis op mijn 600d beetje matig.

          Excuses verkeerde handtekening gepakt (staat normaal rechtsonder en stuk kleiner)

          ik had zelf de gedachte om tot net onder die schuine balk en links tot die 2 witte plaatjes ongeveer weg te snijden?
          Bij sport heb je in deze situatie echt een sluitertijd van 1/500 nodig de hoge iso is dan een onvermijdelijke consequentie als je al op maximaal diafragma zit. Tevens zou ik een volgende keer een lager standpunt kiezen en proberen de bal wat dichter bij het racket te houden (dit is te doen door vooral bij de timing op het geluid van de bal af te gaan).

          Uitsnijden zou je in dit geval zo krap mogelijk kunnen doen (eerste rechtzetten): net onder de voeten van de speler, links door de D van drink en rechts er alles op laten, waarbij de 2:3 verhouding in tact blijft. Je zult zien dat het dan een sterkere foto wordt.
          Groetjes, KC
          www.sportbeelden.com

          Comment


          • #6
            Re: Tennis

            Thanks KCfoto! zal straks bijsnijden, kan ik nu niet doen. zal volgende keer snellere sluitertijd gebruiken, normaal doe ik dit ook wel alleen moest een opdracht maken voor mn cursus ontremd bewegingsonscherpte. Vorige keer binnen in de hal gefotografeerd (iso 3200-6400, f2.8, 1/600-1/1000) en de ruis was om gek van te worden :P
            Canon EOS 7D mk ii - 100mm 2.8 IS - 70-200 2.8 IS mk II - Tamron SP 24-70 F2.8

            Comment

            Working...
            X