Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spotters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spotters

    Het resultaat van mijn eerste keer te gaan "spotten" in zaventem.
    Ik zit zelf links in de foto.

    Indien de foto niet kwalificeert voor Transport omdat het vliegtuig niet traditioneel in beeld is mag ze gerust verwijderd worden hoor!



    Mvg,
    Matthew
    Last edited by Tjoez; 5 september 2012, 11:39. Reden: Fotogrootte aangepast naar 900x900

  • #2
    Re: Spotters

    Moderator Note: Beste,

    Ik heb uw foto achter een linkje geplaatst.
    Dit doordat hij de max toegelaten afmetingen ( 900 pixels langste zijde ) overschreed.
    2.4. Maximale afmeting van een foto: 900x900 pixels

    Zodra u de afmetingen hebt aangepast, mag u de foto terug zichtbaar maken.

    Indien u nog verdere vragen heeft, mag u mij gerust contacteren.

    Comment


    • #3
      Re: Spotters

      Ik vind em knap!
      Alleen jammer dat die gele ondingen zoveel aandacht vragen.
      “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

      Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

      Comment


      • #4
        Re: Spotters

        Ik vind hem ook zeer kanp en voor mij mogen de lichtbakens (de gele ondingen...) er gerust bij opstaan!

        Comment


        • #5
          Re: Spotters

          Erg leuk idee en foto.
          Hij wordt echt veel mooier als je de "blacks" flink opvoert.
          De lichtbakens horen er absoluut bij. Jammer van de vertekening.
          Groeten,
          Johan
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Spotters

            Heel knappe en originele foto En zoals gezegd, de zwarte tonen ietwat opvoeren... en 't was precies een Airbus die overkwam

            Comment


            • #7
              Re: Spotters

              Hey juppekes

              Heel knap gedaan
              Bootjes

              Comment


              • #8
                Re: Spotters

                Oorspronkelijk geplaatst door Devon Rex Bekijk bericht
                Heel knappe en originele foto En zoals gezegd, de zwarte tonen ietwat opvoeren... en 't was precies een Airbus die overkwam
                En hoe kunnen we dat zien in dergelijke foto? Wel knap gedaan hoor! Een tikkeltje meer 'blacks' zou ik ook wel eens willen zien (zoals hierboven reeds gesuggereerd).

                Comment


                • #9
                  Re: Spotters

                  .......... enz.
                  Groeten, Johan
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Spotters

                    Oorspronkelijk geplaatst door GT2-R Bekijk bericht
                    En hoe kunnen we dat zien in dergelijke foto? Wel knap gedaan hoor! Een tikkeltje meer 'blacks' zou ik ook wel eens willen zien (zoals hierboven reeds gesuggereerd).
                    Twee korte strobe light flashes na elkaar knappe foto, erg origineel
                    Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Spotters

                      En hoe kunnen we dat zien in dergelijke foto? Wel knap gedaan hoor! Een tikkeltje meer 'blacks' zou ik ook wel eens willen zien (zoals hierboven reeds gesuggereerd).
                      In photoshop klik je ''image'' >> "adjustments" >> ''shadow-highlights''.
                      In ''shadow-highlights'' zet je je ''amount'' en ''tonal width'' terug naar 1-3% zodat je foto niet nog lichter wordt.
                      Onderaan kun je ''black clip'' kiezen en het aantal % dat je foto zwarter moet. (eigen inzicht)

                      Welk vliegveld is dit?

                      Greetz, Ron
                      www.rkellenaers-photography.nl

                      My Facebook page

                      Comment


                      • #12
                        Re: Spotters

                        Oorspronkelijk geplaatst door triplenickel Bekijk bericht
                        In photoshop klik je ''image'' >> "adjustments" >> ''shadow-highlights''.
                        In ''shadow-highlights'' zet je je ''amount'' en ''tonal width'' terug naar 1-3% zodat je foto niet nog lichter wordt.
                        Onderaan kun je ''black clip'' kiezen en het aantal % dat je foto zwarter moet. (eigen inzicht)
                        Greetz, Ron
                        Omdat er meer wegen naar Rome leiden, mijn manier :
                        In Levels of Curve de Black-slider naar het begin van de "blacks" schuiven.
                        Groeten,
                        Johan
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Spotters

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tjoez Bekijk bericht
                          Het resultaat van mijn eerste keer te gaan "spotten" in zaventem.
                          Ik zit zelf links in de foto.
                          Oorspronkelijk geplaatst door triplenickel Bekijk bericht
                          Welk vliegveld is dit?

                          Greetz, Ron
                          zie quote

                          edit: of je kent "Zaventem" niet?
                          Dat is een dorpje met een vliegveld, vlak bij Brussel.
                          "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                          Comment

                          Working...
                          X