Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Saw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Saw

    Bedankt voor het kijken, laat me weten wat je ervan vind !

    Mvg John


    Les Laminoirs Thiriau by John..C, on Flickr
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

  • #2
    Re: Saw

    Zeer mooie foto!

    Comment


    • #3
      Re: Saw

      Oorspronkelijk geplaatst door Tinyla Bekijk bericht
      Zeer mooie foto!
      Yay ! 1 reactie na 120 kijkers !! Dank je hoor.

      Mvg John
      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

      Comment


      • #4
        Re: Saw

        Ik vind het weinig speciaals (roept geen emotie op en de scherpte ?) maar met je exif gegevens erbij had men je wat tips kunnen geven.
        Plaats eens een andere foto maar met exif erbij, je gaat dan meer reacties krijgen.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Saw

          Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
          Ik vind het weinig speciaals (roept geen emotie op en de scherpte ?) maar met je exif gegevens erbij had men je wat tips kunnen geven.
          Plaats eens een andere foto maar met exif erbij, je gaat dan meer reacties krijgen.
          mvg,
          Eddy
          Hmmm , dat vind ik nu totaal niet.

          Ik vind hem perfect geslaagd dmv het stofnet aan het zaagblad ( waar trouwens ook de focus + de scherpte op ligt ).

          Waarom zou het niet speciaal zijn ? ik dacht dat het doel van fotografie is , dat je bepaalde elementen kunt laten zien dat andere mensen niet of niet alledaags kunnen zien.

          Comment


          • #6
            Re: Saw

            Oorspronkelijk geplaatst door Tinyla Bekijk bericht
            Hmmm , dat vind ik nu totaal niet.

            Ik vind hem perfect geslaagd dmv het stofnet aan het zaagblad ( waar trouwens ook de focus + de scherpte op ligt ).

            Waarom zou het niet speciaal zijn ? ik dacht dat het doel van fotografie is , dat je bepaalde elementen kunt laten zien dat andere mensen niet of niet alledaags kunnen zien.
            Vriendelijk dat je de fotograaf hier verdedigt maar ik mag toch een mening hebben en die kan verschillen met die van u.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Saw

              Natuurlijk , Iedereen heeft zo zijn voorkeur van foto's.

              Comment


              • #8
                Re: Saw

                Dank je beide voor je mening en tinyla voor de leuke commentaar. De focus ligt inderdaad op het onderste gedeeld bij het zaagblad.
                De exif gegevens zet ik er normaal altijd bij, maar ben het ditmaal vergeten. Zal dat morgen in orde brengen. Natuurlijk heeft iedereen zijn mening over een foto, goed of slecht,minder mooi of heel mooi...
                Het gaat er alleen om dat je ook je mening geeft als je een foto bekijkt.

                Mvg john
                http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                Comment

                Working...
                X